Contest SEO Eridy Yang Menarik Juara.

Assalamualaikum dan Salam sejahtera.
Contest SEO Eridy yang menarik juara.Sudah beberapa hari saya sertai Contest SEO Eridy  yang dianjurkan oleh blog eridy.com ini. Menarik contest ini. Ramai dah blogger-blogger di tanah air kita menyertainya. Bukan apa, sebenarnya Contest SEO Eridy ini boleh menguji tahap kemajuan SEO yang ada di blog sesorang. Ramai blogger-blogger yang lama atau pun yang baru menyertai contest ini. Saya mencuba nasib sambil nak belajar dari mereka-mereka yang hebat tentang ilmu SEO ini. Saya pun join juga. Contest SEO Eridy memang menarik juara SEO yang hebat-hebat.

Contest SEO Eridy - Dua lebih baik daripada satu
Contest SEO Eridy - Dua lebih baik daripada satu

Hadiah yang sediakan juga lumayan.RM500 ringgit kesemuanya. Tak rugi jika kita nak sertainya. Caranya mudah sahaja. Tulis entry berkaitan "Contest SEO Eridy"  dan hantar url penyertaan anda ke laman pendaftaran Contest SEO Eridy ini. Pendaftaran akan ditutup pada 12 December 2013 ini.  Mudah bukan. Pengadilan pemenang contest ini akan dibuat selepas 30 December 2013. Siapa yang berada pada kedudukan pertama dalam google.com akan dikira sebagai pemenang. Insyallah masanya belum tiba lagi, bagi yang belum saya galakan menyertainya. Mana tahu ada rezeki kita. Bagi nak tahu keputusan sekarang boleh lihat kat sini. Contest Seo Eridy.

Berbalik kepada kemenangan Rancangan Liga Lawak Superstar di TV3 malam tadi. Tahniah kepada pasukan yang menang dan menggedol anugerah juara. Dapat RM250 000 tu. Banyak dapat duit pasukan tersebut malam tadi. Mesti pasukan itu akan senyum sampai berminggu-minggu. Bukan senang nak dapat duit sebanyak itukan. Tapi ada juga yang nak bagi duit RM5,000 sehari  dengan menjawap soalan teka teki sahaja. Siapa pandai dalam dunia teka teki boleh cuba jawap soalan teka teki dan dapat RM5000 dalam masa satu hari sahaja.Menarik juga jika nak sertai taka teki macam ini.

Bagi yang dah sertai Contest SEO Eridy ini. Saya ucapkan selamat maju jaya. Semoga kita semua berjaya menimba sebanyak mugkin ilmu yang terdapat semasa berlangsungnya Contest SEO Eridy ini. Jika tak berjaya pun tak apa. Yang penting kita boleh berjaya belajar tentang ilmu SEO dengan baik tanpa ada berburuk sangka sesama blogger. Ilmu yang ditimba semasa Contest SEO Eridy ini boleh digunakan lagi untuk menaikan kedudukan blog kita. Jika dah buat entry Contest SEO Eridy ini. boleh tambah entry kedua. Kerana mana tahu ada rezeki untuk entry kedua kita. Ini kerana bagi saya, dua lebih baik daripada satu . Nak tahu kena buat dua dan kita akan tahu kenapa dua lebih baik daripada satu . Semoga berjaya kawan-kawan.

5 Comments

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.