Dapat Duit Dengan Jawap Teka-Teki,ada berani ker?

2013-12-10

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Buat duit dengan jawap teka-teki,ada berani ker?..Menarik bukan. Saja nak berkongsi dengan kawan-kawan tentang peluang buat duit dengan satu permainan teka-teki. Bila dah dapat jawap, boleh menang wang tunai RM500 dalam masa satu hari. Jika dapat jawap dua soalan dalam dua hari dapat RM1000 kan..huhuhu. Siapa nak bagikan?

Dapat Duit Dengan Jawap Teka-Teki,Contest SEO Eridy,
Dapat Duit Dengan Jawap Teka-Teki,ada berani ker?
Jika anda rasa ada berani nak jawap teka-teki tersebut dan menang RM500 dalam masa satu hari boleh pakat-pakat cuba. Saya pun tak nak lepaskan peluang macam ni juga sambil-sambil berblog dan sertai progaram buat duit yang macam-macam kat internet hari ini. Bagi saya,jika ada peluang keemasan contohnya macam pertandingan Contest SEO Eridy yang menawarkan hadiah wang tunai RM500 juga rugi jika tak sertainya. Bukan apa,ianya percuma dan cuma perlu kita buat entry sahaja. Menang kalah adat pertandiang. Rugi jika kita berundur sebelum berjuang,lagi pun percuma dan tak perlu bayar apa-apa.

Ada tak antara kita yang dah buat dua entry untuk satu-satu pertandingan. Jika ada bagus,jika tak ada saya cadangkan anda buat entry kedua untuk memantapkan lagi entry pertama anda. Ada dua lebih baik daripada satu tau. Nak tahu kenapa cuba buat dan anda akan dapat belajar daripada entry kedua anda.

Rasa teruja dengan cara nak masak telur dengan cara yang selamat yang terdapat dalam internet tadi. Bila tengok baru rasa ada betul dan mendapat ilmu baru macam mana nak masak telur dengan selamat. Cara rebus telur bila berada dalam hutan siapa tahu? Dengan tak ada periuk dan cerek ker apa-apa kita nak masak telur macam mana..hahaha.. Saya pun baru tahu bila tengok cara masak telur dengan selamat.

[+] Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah (klik sini)
[+] Rahsia Panduan Buat Duit Dengan Menulis (klik sini)

Siapa kat sini perokok. Saya nak nasihatkan anda berhentilah merokok. Merokok memang medatangkan bahaya kepada kesihatan anda dan diri orang yang anda sayang juga. Hari-hari jika anda bekerja dihospital,anda akan dapat melihat kesan pesakit-pesakit yang jadi perokok menghadapi kesakitan mereka akibat masa sihat mereka selalu merokok. Bagi yang beragama Islam,merokok adalah haram disisi agama, kerana merokok ini boleh memudaratkan diri, orang lain dan ia juga membazirkan duit anda. Banyak pula cerita, mana yang baik boleh dijadikan panduan, yang tak baik jangan ikut yea, jika rasa perkongsian ini tak sedap di baca saya mohon maaf. Sama-sama beringat untuk kebaikan bersama. sekian, Wallahualam.
Share

17 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba buat jobdirumah untuk menambah pendapatan.

      Delete
  2. Fatwa juga dh keluar merokok tu haram...tk tkut juga tk taulh...

    ReplyDelete
  3. jom berenti merokok

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus berhenti merokok ni. Baik untuk kesihatan.

      Delete
  4. bagus..merokok dah sah sah haram..ramai juga dok gagah beli hisap

    ReplyDelete
  5. 1. buat dua N3 utk satu pertandingan. kalau boleh tak salah
    2. rebus telur tanpa alat - nak juga kakak tahu lepas ini kakak tengok
    3. tak payahlah merokok - hukum dahlah tahu lagipun membazir duit - mahal

    ReplyDelete
  6. Dah tak tahu nak buat mcm mana supaya hubby sy berhenti merokok...adui! :(

    ReplyDelete
  7. good luck...kalo rajin boleh join juga ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh join. Ada macam-macam peraduan teka dan menang macam ni.

      Delete
  8. macam mana nak join

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh sertai jobdirumah diatas. Banyak peluang buat duit ada disediakan di dalam tu.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan