4 Contest Hujung Tahun Yang Memukau.

2013-12-20

Assalamualikum dan Salam Sejahtera..
Sempena hujung tahun 2013 ini, Banyak syarikt-syarikat besar yang buat contest untuk memberi penghargaan kepada pelanggan setia mereka. Saya senarikan disini bagi mereka-mereka yang nak cari duit dan menyertai contest yang di anjurkan oleh syarikat dan produk-produk tersebut.

Contest untuk buat duit hujung tahun..


1) Contest Petronas- Sertai contest ini. Pemenagan akan di pilih setiap minggu. Ada rezeki dapat duit dan berjumpa dengan Maya Karin, shaheizy sam dan ramai lagi.

2) Alba Malaysia- Menangi jam tangan eksklusif Alba yang terbaru. Menang ini dapat jam tangan baru Alba tau.

3) Contest SEO Eridy - yang ini RM 500 hadian untuk di menangi. Menarik jika nak belajar SEO degan contest ini.

4) Contest untuk Slim kan badan - Siapa yang berjaya.akan dapat khidmat nasihat dan rawatan percuma untuk kesihatan badan yang bernilai hampir RM500 juga.

Kepada yang nak join. Bolehlah menyertainya. Insyallah ada rezeki menang salah satu pun dah ok. Jika menang semua lagi gembira. Dapat hadiah sempena hujung tahun. :-)

Share

8 comments:

  1. No. 1 dan 3 tu kakak tahu yg dua lagi kakak ketinggalan tak tahu pun. Baca ini baru tahu..

    ReplyDelete
  2. yang no 2 tu cam menarik....siap dapat jam tangan eksklusif tu

    ReplyDelete
  3. skodeng2 jap.. hehe

    ReplyDelete
  4. tumpang gembira kalo ada kawan2 yg menang..

    ReplyDelete
  5. Insyaallah, kalau teman sempat boleh la join... Bab SEO tu, teman tak pandai langsung... Contest slim kan badan... Badan teman nie memang slim river pun, mantap... so, dua yang ter atas je dalam fikiran teman nie...

    ReplyDelete
  6. dah lama tak join contest..

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan