Dear Awak

2012-10-24

Assalamualaikum..



Dear AWAK....
Awak kata awak sanggup jadi Bunga..Matahari.. Bulan... Awan.. Pelangi Dan Lain-lain... Tapi saya TAK MAU semua Tuu... Saya just nak AWAK jadi IMAM saya bolehh??


Share

27 comments:

  1. itu la yang sebenarnya
    hehe

    ReplyDelete
  2. so sweet... patutnya semua guna ni bt panduan nk cari suami

    ReplyDelete
  3. Haaa... macam itulah yg sepatutnya dicari.

    ReplyDelete
  4. itu yang perlu :)

    ReplyDelete
  5. Hahaha...comeiii dan sinis lah dialog dia..

    ReplyDelete
  6. a'ah itu yg patut dicari... :)

    ReplyDelete
  7. memang itu yang paling wajib sekali..;)

    ReplyDelete
  8. kalau semua nak pasangan yang macam tu kan bagus....rasa-rasanya terbela nasib para isteri kan....

    ReplyDelete
  9. adeh, terharu je dengar.. sweet sgt..

    ReplyDelete
  10. insyaallah nk mcm ni jgk ;-)

    ReplyDelete
  11. I TU YG SEBAGUS NYA HIHIHI cute!

    ReplyDelete
  12. ha ah bolehlah tu..

    ReplyDelete
  13. comel gambar tu.. i like :)

    ReplyDelete
  14. Sangat comel.Niat yang baik dan suci selalunya sentiasa dipermudahkan :)
    Amin Ya Rabbal A'lamin :)

    ReplyDelete
  15. Alamak... Macam takda lelaki yang komen je kat sini.. Hehe..

    ReplyDelete
  16. Btul3x. Jgn jd brg ciptaan utk mengejar bahagia, tp carilh yg boleh menciptakan kebahagiaan dunia & akhirat.

    ReplyDelete
  17. jika lelaki meletakkan syarat utama menjadi isteri mesti pandai masak maka katakanlah syarat utama menjadi suami mesti bole menjadi imam..

    isteri pula jgn pulak serahkan pada suami bulat2 tentang agama..kenalah sama-sama dalami agama :)

    ReplyDelete
  18. mantop ... bagi dekat bf neh bagos . haha

    ReplyDelete
  19. nak tolong jawab.. boleh2.. hu~~

    ReplyDelete
  20. salam
    MencarI PMDR di ptg rabu.
    Pekabar.

    ReplyDelete
  21. bakal imam awak kata.. boleh...
    ^___^

    ReplyDelete
  22. siapa gerangan "Imam" tu yer :)

    ReplyDelete
  23. boleh.. tapi awak kena janji untuk menjadi makmumnya :)

    ReplyDelete
  24. Boleh jadi imam tetapi kena nikah dahulu baru muhrim.

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan