Peluang Kerja Kosong Part Time 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Peluang Kerja Kosong Part Time 2016. Tahun 2016 yang penuh cabaran pada saya. Apa pun kena hadapi segala cabaran yang ada. Persiapkan diri bagi menghadapi semua perkara ini. Sentiasa bersyukur dan bersabar. Insyallah Allah SWT akan bantu kita.

Peluang Kerja Kosong Part Time 2016, jobdirumah,
 Peluang Kerja Kosong Part Time 2016
Ada yang tanya saya tantang peluang kerja kosong part time 2016 yang mudah untuk dibuat. Kira mudah cakap macam saranan pak menteri yang nak rakyat buat dua kerja atau banyak kerja. Apa pun sebaiknya dua kerja ini tidak akan mengganggu tugasan kerja pertama kita semua. Nak buat dua kerja atau lebih terpulang kepada diri masing-masing. Apa yang penting kena pandai urusan masa anda.

Peluang Kerja Kosong Part Time 2016 Mudah
Oleh kerana saya dah biasa dengan kerja part time dan kerja sambilan ini. Jadi saya nasihatkan kepada yang nak mencari peluang kerja kosong part time 2016 yang mudah pada tahun ini buat aje kerja dalam Portal Jobdirumah. Semuanya secara online dan tak perlu nak ke mana-mana.

Yea! Portal Jobdirumah ni dah banyak membantu mereka-mereka yang nak cari kerja sampingan bagi menambahkan pendapatan mereka. Kebanyakkan kerja yang terdapat di dalam Portal Jobdirumah ini membolehkan anda buat kerja ini secara sambilan di rumah atau dimana-mana sahaja.

Caranya mudah sahaja. Saya akan ceritakan serba ringkas cara-cara nak buat kerja dan nak dapatkan hasil dari Portal Jobdirumah tersebut. Berikut adalah cara-caranya:-

1) Daftarkan diri anda dalam Portal Jobdirumah-klik sini
2) Setelah mendaftar pihak jobdirumah akan bagi panduan bertulis dan video tutorial macam mana langkah demi langkah nak buat kerja di dalam portal tersebut.
3) Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar senarai email kerja kosong yang terdapat di dalam portal jobdirumah.
4) Daripada email tersebut, anda boleh tengok kerja mana yang dirasakan sesuai untuk anda buat. Dah berkenan dan rasa boleh buat. Mohon kerja tersebut. Tak kurang 10 ribu kerja kosong yang terdapat di dalamnya setiap hari.
5) Bila dah dapat kerja, buat kerja tersebut sebaik mungkin. Gunakan kemahiran yang ada pada diri anda dengan sebaiknya untuk menyiapkan tugasan tersebut.
6) Bila dah siap hantar tugasan dan anda akan menerima bayaran atas tugasan yang telah dibuat. Mudahkan.

Ulang langkah 4 hingga 6 untuk kerja-kerja yang seterusnya.

Sedikit Panduan bagi yang baru nak sertai jobdirumah
1) Bila dapat panduan yang pihak jobdirumah bagi, baca dan lihat sampai faham langkah-langkah yang mereka bagi. Jika anda rasa tak faham ulangi lagi bacaan anda atau pun boleh bertanya terus dengan pihak jobdirumah perkara yang anda kurang jelas tersebut.
2) Bila dah dapat kerja, buat kerja dengan sebaiknya. Jika kerja yang anda  buat bagus. Tak mustahil pihak 'majikan' akan cari anda lagi untuk kerja seterusnya.
3) Kena rajin juga asah bakat dan skill terpendam anda berkaitan bidang tugas dalam jobdirumah.
4) Kebiasanya kerja MUDAH, bayarannya rendah. Kerja susah bayaranya tinggi. Tetapi tak mustahil kerja mudah dapat bayaran TINGGI. Kena pandai cari. Boleh tengok contoh kerja jobdirumah saya ini.

Oklah, jadikan peluang kerja kosong part time 2016 ini sebagai salah satu peluang untuk anda menambahkan pendapatan diri dan keluarga. Ramai dah yang berjaya dengan jobdirumah.

Siapa yang rajin berusaha, insyallah akan ada punca rezeki dari Allah SWT untuk kita semua. Berminat nak buat kerja sambilan bagi menambahkan pendapatan sampingan anda.

Daftarlah dengan penuh kasih sayang dan dapatkan Panduan Jobdirumah 2016 (klik sini)

Selamat maju jaya. Buat kerja part time dari rumah memang seronok.

14 Comments

  1. Bertabah la... Saya doakan tuan admin sentiasa di murahkan rezeki dan berbahagia di sanping tersayang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Semoga tuan juga dimurahkan rezeki yang berterusan.

      Delete
  2. semoga dipermudahkan urusan semua, tahun ni memang mencabar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Kena rajinkan diri lagi tahun ni.

      Delete
  3. boleh jadi panduan sapa yang perlukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh bagi yang nak cari kerja part time dari rumah.

      Delete
    2. insyaAllah will do

      Delete
  4. Logiklah kerja mudah bayaran rendah dan susah bayaran lebih tinggi
    Tapi rendah/tinggi itu pilihan kitalah kan..
    Emmm... kakak ni cakap aje buat tak juga haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea, kita boleh pilih kerja mana yang berkenan. Ada juga kerja yang bayaran dia tinggi tapi mudah nak buat. Kena pandai cari. Dalam panduan yang jobdiruamh bagi semua diceritakan. Boleh cuba akak.

      Delete
    2. saya pun nak cubalah nanti

      Delete
  5. Setakatni belum ada job besar lgi utk azhan....bru buat logo jer......blum dpt hsil lagi.....

    Peluang tu nyaris2lah..biasalah ramai otai2 kt jobdirumah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah tu.. Baru-baru dengan jobdirumah memang slow sikit. Bila dah lama. Tahu selok belok jobdirumah boleh buat duit dengannya. Cubalah akak.

      Delete
  6. Banyaknya kerja part time yang boleh dilakukan untuk tambah pendapatan ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Banyak. Peluang kerja part time macam ni boleh dilakukan dirumah pada hari cuti mahupun selepas waktu pejabat. Tak ganggu masa kerja kita. Boleh cuba akak jika nak tambah pendapatan.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.