Jobdirumah

Kenapa Ramai Blogger Yang Buat Affiliate

2015-08-24

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Kenapa Ramai Blogger Yang Buat Affiliate. Ramai antara kita yang dah tahu affiliate ni sebenarnya. Namun dalam ramai-ramai yang tahu, masih ada lagi yang tidak tahu tentang affiliate ni. Kepada yang dah tahu, tak perlu nak cerita panjang di sini. Namun bagi yang belum tahu, saya nak kongsi sedikit sebanyak ilmu yang saya tahu tentang affiliate ni.

Kenapa Ramai Blogger Yang Buat Affiliate
Kenapa Ramai Blogger Yang Buat Affiliate
Sekarang ni jika kita lihat kos hidup semakin meningkat. Dulu dengan duit RM50 pergi pasar dah boleh beli banyak benda. Sekarang ni dengan duit sebanyak itu jika pergi pasar kadang-kadang macam tak cukupkan. Bagi yang bujang memang kurang terasa. Namun bagi yang dah berkelurga memang rasa semua ni.

Jadi untuk menampung kos sara hidup yang semakin meningkat ni. Kita dapat lihat macam macam kerja part time yang boleh dibuat. Jual burger lepas waktu pejabat. Jual pasar malam dan macam-macam kerja lagi yang boleh menjana pendapatan sampingan untuk menambahkan sumber pendapatan.

Bagi blogger boleh guna cara buat duit dengan affiliate bagi menambahkan pendapatan. Ramai antara blogger nak buat duit dengan affiliate tetapi tak menjadi. Jika ada yang menjadi pun kurang mendapat hasilnya. Bukan tak tahu nak buat affiliate, tapi tak kena cara dan kurang ilmu.

Susah tak susah, senang pun bukan senang juga nak buat affiliate. Jika kena cara boleh jadi senang tapi bila tak kena cara boleh jadi susah, semuanya bergantung kepada anda juga. Bagi yang teringin nak jana pendapatan beribu ringgit dengan affiliate kena belajar dari mereka yang tahu. Jika main buat sahaja, dapat penat sahaja. Hasil tak dapat.

Saya pun macam tu juga dulu, buat main suka-suka aje. Hasilnya tak seberapa. Tapi bila dah belajar dan berguru insyallah boleh dapat hasil yang banyak. Ramai mereka-mereka yang berjaya dalam affiliate yang tak tunjuk hasil mereka dalam blog. Mungkin atas sebab mereka tersendiri namun ada juga yang tunjuk. Yang ni bergantung kepada diri masing-masing.

Kepada anda yang nak tahu selok belok dan berjaya menjana pendapatan ribu-ribu dengan affiliate jangan segan-segan yea. Ramai yang dah berjaya dengan panduan ini. Jika anda pun nak berjaya juga, saya nasihatkan anda dapatkan ilmunya sendiri dengan mendapatkan  Ninja Affiliate ini. Bertindaklah sekarang demi kejayaan anda.

Testimoni Kursus Affiliate
Selamat maju jaya!.

Share

16 comments:

  1. Kadang tu tunjuk sebab nak dijadikan bukti..sebabnya ada juga yg cakap dan fikir para blogger ni banyak yang kaki auta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..saya pun macam tu juga dulu. Sekarang dah kurang nak tunjuk. Hanya nak tolong kawan-kawan cari duit lebih jika ada yang berminat.

      Delete
    2. Terlebih tunjuk takut jatuh riak pula kan :)

      Delete
    3. Betul tu. Sekadar bagi semangat kepada kawan-kawan.

      Delete
  2. Yg belum ada pekerjaan tetap sebenarnya bagus cuba ni. Modal pun x banyak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak Mia. Yang ada kerja tetap pun banyak buat sebagai pendapatan tambahan.

      Delete
  3. saya pun baru lg bb affiliate ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba belajar beat. Insyallah dapat tambah pendapatan dengan affiliate.

      Delete
  4. Siapa yg rajin dialah yg dapat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Ramai juga blogger buat affiliate. Boleh cuba akak.

      Delete
  5. kene baca nih... nk tau jgk apa mende tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca akak. Insyallah boleh buat duit sambil-sambil menulis blog. Nak bagus berguru dengan mereka dengan mendapatkan panduannya.

      Delete
  6. Menarik juga nie... mmm... kena cuba...

    ReplyDelete
  7. Wahhh..best nyer...jadi master affiliate, ilmu yg kurahg byk yg kecundang, tp jika ada teknik yg betul tiada istilah give up...do it do it duit online...sy akn dptkn pduan tersebut....artikel yg baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seronok dapat duit dari affiliate encik K. Boleh dapatkan panduan di atas yea. Insyallah berhasil punya.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

 
Copyright © 2016 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan