10 Gambar Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

2016-10-05

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Wordless Wednesday-10 Gambar Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning . Wordless Wednesday, hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri Wordless Wednesday. Apa itu Wordless Wednesday (WW) ini? Ia merupakan entri dari blogger tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata gambar, dan pengunjung boleh interprestasi dengan pandangan masing-masing di ruangan komen. Saya buat entri ni bolehlah mengurangkan aktiviti menulis dalam blog hari ini.

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning

Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Atikah Suhaime Pelakon Volkswagen Kuning
Filem seram baru terbitan MiG ini menggunakan cerita seram rakyat yang berkaitan dengan sebuah kereta yang tiada pemandu. Dikatakan kalau anda menemui kereta ini, janganlah dipotong kerana ianya menimbulkan kemarahan kepada jin/hantu/syaitan yang bertandang.

Pelakon utama bagi filem Volswagen Kuning adalah Pekin Ibrahim dan Atikah Suhaime. Mereka berdua dibantu oleh barisan pelakon lain seperti Shahronizam, Mak Jah, Dayang Areeda, Hanif Safuan, Azman Hassan dan Aida Othman.

Sinopsis filem Volkswagen Kuning; mengisahkan Fuad (Pekin) dan Sarah (Atikah) yang baru sahaja bertunang berniat untuk melawat keluarga Fuad di kampung. Dalam perjalanan pulang, mereka mahu singgah di sebuah kedai makan yang popular namun mereka tersesat dan bertembung dengan sebuah kereta Volskwagen Kuning.

Filem arahan Shadan Hashim dan terbitan MIG pictures ini mula ditayangkan pada 22 September 2016. Filem ini diinspirasikan dari kisah misteri terkenal mengenai sebuah kereta Volkswagen kuning misteri yang dilihat di lebuh raya Karak. Menurut kisahnya, apabila anda melihat kereta tersebut jangan sesekali memotong kerana ia akan sentiasa muncul di hadapan anda, dan yang paling menakutkan adalah kereta itu bergerak tanpa pemandu.

Sumber Gambar Atikah Suhaime : Facebook & Instagram 

P/S:  Buat Duit Dengan Instagram (klik sini) 
Share

18 comments:

  1. ramai betul skrg pelakon baru...
    akak ni jarang2 sgt tgk drama melayu skrg
    jd kurang kenal lah atikah suhaimi ni kecuali baru2 ni kes yg gambar xxx tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun sama. Masa lapang bolehlah layan TV. Jika tak buat kerja-kerja lain yang lagi penting. Pelakon baru memang ramai. Ada yang tak kenal pun banyak.

      Delete
  2. Cantik.. semoga perilakunya secantik paras rupanya
    Kakak ni tak mengikuti sangat perkembangan artis tu yg tak kenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapnya macam tu lah akak. Pelakon ramai mata yang melihat. Salah orang cakap tak salah pun orang cakap. Bila jadi orang terkenal, banyak nak kena jaga.

      Delete
  3. Maka berderet lah VVVVIP yang nak masuk meminang nanti...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahu lagi yang ni. Semoga bertambah jaya hendaknya.

      Delete
  4. Salam... eermmm, x berapa minat dengan sangat. he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelakon baru ramai sangat. Tak sempat nak kenal sorang-sorang. Yang ni pun sebab Volkswagen Kuning.

      Delete
  5. Replies
    1. Betul tu. Jadi pelakon kebanyakannya semuanya comel-comel.

      Delete
  6. Kakcik baru tebus cerita volkswagen kuning melalui mata ganjaran astro. Bagi kakcik ceritanya tak menarik langsung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea ker akak macam tu. Ada yang kata menarik. Mungkin ikut citarasa masing-masing agaknya.

      Delete
  7. Tak tengok lagi citer nih!
    Ait! Kakcik kata tak menarik!?
    Mrs. A terbaca review yang katanya menarik kah! kah! kah!
    Ialah setiap individu unik dan berbeza ikut citarasa masing-masing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Ada macam-macam cita rasa bila kita lihat cerita. Ada yang kata menarik dan ada yang kata tak menarik. Ikut dari masing-masing.

      Delete
  8. Mmmm... tak kenal pun... teman tak ambil tahu sangat pasal artis nie...🤗🤗🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa tak kenal Izni. Saya pun kenal sebab filem Volkswagen Kuning ni aje Atikah suhaime ini.

      Delete
  9. Cantik dia ni. Tp menyampah betul tengok lakonan dia kat cite Si Kolot Suamiku..
    Mcm teringin pulak nak tengok cite Volskwagen Kuning

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Orang cantik ramai yang nak ambil jadi pelakon. Boleh tengok akak jika rasa nak tengok. Si kolot suamiku saya tak tengok.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan