Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17. Peperiksaan Pereka B41 dan B17 akan diadakan pada 29 Julai 2015 sebagaimana yang diumumkan oleh pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia(SPA).  Alhamdulillah masih ada lagi peluang untuk bekerja dengan  sektor kerajaan. Kepada yang dipanggil untuk menduduki peperiksaan ini saya ucapkan SYABAS dan Tahniah. Bukan mudah nak dapat peluang sebegini.


Bagi peperiksaan ambilan SPA pada kali ini terdapat beberapa perubahan. Calon akan melalui 4 tapisan semuanya. Ramai yang marah tapi ini adalah langkah proaktif pihak SPA untuk mendapatkan kakitangan kerajaan yang berkualiti dan berdaya saing.

Pertambahan ini disertakan dengan ingatan besar ini.."Calon yang tidak hadir exam ONLINE 29hb ini TIDAK AKAN DIPANGGIL untuk sesi seterusnya"

Jika sebelum ini calon yang gagal pada tapisan pertama tidak  akan dipanggil kesesi tapisan kedua, tetapi kali ini 'tapisan pertama dipecahkan lagi kepada dua bahagian sebelum ke 'tapisan kedua' Anda mungkin pening sikit. Saya akan jelaskan sedikit lagi boleh?

Baiklah, ini adalah sistem tapisan sebelum ini;

[Tapisan Pertama]
>> Sesi Ujian online
[Tapisan Kedua]
>> Sesi Assessment Center
[Tapisan Ketiga]
>> Sesi temuduga

Sesi kali ini untuk PEREKA B41 dan B17

[Tapisan Pertama]
>> Sesi ujian online (29 Julai)
>> Sesi ujian amali
YA! 'Tapisan Pertama' dipecahkan lagi ditambah ujian amali yang akan dikendalikan secara OFFLINE. Selepas berjaya kedua-dua bahagian ini baru anda akan dipanggil ke 'Tapisan Kedua' Nampak? Anda akan melalui empat (4) kali ujian sebelum menjawat jawatan ini.

Jadi jika sekiranya anda dipanggil untuk menduduki Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17  pada 29 Julai 2015 ini, buat sehabis baik dan yang paling penting cuba sedaya upaya untuk hadir peperikasan online tersebut. Jika tidak nama anda akan digugurkan buruk padahnya.

Bagi anda yang serius ingin LULUS , anda perlukan rujukan untuk  sesi peperiksaan online 29 Julai 2015 nanti. Dapatkan panduan Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17 ini bagi membantu anda lulus. Insyallah.

Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17
Panduan Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17 (klik sini)


Panduan Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17 ini telah disediakan oleh Tim Infokerjaya telah membantu calon graduan sejak tahun 2008/09 dan telah lebih 67,000 graduan mendapat manfaat. Rujuk sahaja testimoni mereka yang berjaya di laman ini;

Panduan Peperiksaan Online SPA Pereka Gred B41 dan B17 (klik sini)

Ambil tindakan untuk diri anda sendiri. Anda berhak berjaya!

0 Comments

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.