CPUV Earning Nuffnang Yang Masih On Going juga Tipsnya

2015-05-26

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
CPUV Earning Nuffnang Yang Masih On Going juga Tipsnya. Alhamdulillah masih ada rezeki lagi dengan nuffnang ni. Jika diikutkan dah boleh cash out nuffnang ni. Tapi rasa macam nak tunggu lagi. Nak bagi lagi beranak hasil dari nuffnang. Anda pun dapat jugakan macam yang saya dapat. Insyallah ada rezeki dari nuffnang lagi. Walaupun buat blog guna blogspot sahaja. Namun dah banyak hasil dari duit pendapatan sampingan saya dari blog-blog ni.

CPUV Earning Nuffnang Yang Masih On Going jugaTipsnya, nuffnang
CPUV Earning Nuffnang Yang Masih On Going juga Tipsnya
Jika anda nak dapat ilmu blogspot yang boleh menjana pendapatan dari blog dengan cara mudah. Sila rujuk dan dapatkan panduan dari " Rahsia Menjadi 'PRO' Dalam Rekaan Minisite Menggunakan Blogspot ". Insyallah dengan hanya platform free Blogspot anda mampu buat duit dengannya.

Sebenarnya pada saya tak kisah buat blog dari apa-apa platform pun. Yang penting anda kena rajin berusaha sampai blog anda berjaya dan dikenali. Macam blog saya masih baru-baru bertatih juga. Nak bandingkan dengan blogger otai memang jauh hebat mereka dari blog saya.

Kepada anda yang nak dapat hasil dari buat duit dengan blog ni. Anda kena rajin. Jika anda rasa malas memang agak sukar nak dapat hasil dari blog ni. Kena rajin belajar dari otai-otai yang berjaya. Tengok apa usaha yang mereka lakukan sehingga mereka berjaya. Tidak semestinya trafik yang tinggi boleh kata sesebuah blog itu hebat. Nak trafik tinggi buat cerita 'panas' insyallah trafik mencanak naik. Namun ada kena jaga-jaga. Jangan sampai menyusahkan kehidupan anda pada kemudian hari dengan cerita panas tersebut.

Potensi buat duit dengan blogspot ini memang berhasil. Dah ramai dan banyak bukti yang kita boleh lihat dari hasil buat duit dengan blog ni. Jika anda suka jalan-jalan ke blog-blog lain, pasti ada sahaja mereka-mereka yang dah lama dan menjana ribuan ringgit dengan hanya mempunyai blogspot sahaja. Jadi jangan pandang rendah pada kemampuan blog anda.

Jika anda rajin berusaha insyallah anda akan dapat hasilnya. Jika malas dan tak nak buat apa-apa. Anda akan terus berada pada tahap sekarang ni. Jadi rebutlah peluang yang ada. Luangkan masa untuk belajar dan menimba ilmu yang berguna dari mereka-mereka yang telah berjaya buat duit dengan blog.

Jika anda berminat nak tahu cara buat duit dengan blog. Anda boleh rujuk  panduan buat duit dengan blog (klik sini) ini. Selamat maju jaya kawan-kawan. Berusaha sehingga berjaya dan jangan mudah putus asa. Saya nak cari aiskrim coklat yang sedap ni..

Aiskrim Coklat Yang Sedap
Aiskrim Coklat Yang Sedap
Share

13 comments:

  1. Kakcik pun dah boleh tunaikan duit dari nuffnang selepas sekian lama, tapi biarlah dulu. Mana tahu, ada rezeki lebih lagi. InsyaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simpan lagi banyak baru seronok nak ambik nuffnang ni. Tahniah dapat juga Kakcik.

      Delete
  2. Betullah kena rajin baru dpt hasilnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kakzakie. Rajin insyallah akan ada hasil.

      Delete
  3. tahniah, nuffnang masih relevan kan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Betul masih baik hati lagi nuffnang anajingga.

      Delete
  4. tahniah! rara dgn nuff mcm hidup segan mati x mahu.hehehehe

    ReplyDelete
  5. tahun ni mcm slow je nak berblog..mayb sbb ada anak kecik n xde ape sgt nak share ngan viewers
    ekekeke
    insyallah skrg skit2 update

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah lepas ni boleh kembali aktif.

      Delete
  6. Tak banyak, sikit jadilah kan PM.....dpt gak rasa hasil Nuffnang...
    Mmg sedap aiskrim tu terutama org yg tgh mengidam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Sekadar menambah pendapatan.

      Delete
  7. banyak lgi yg kena blaja psl nuffnang ni..

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan