Jadual Perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 di RTM

2014-06-15

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Jadual Perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 di RTM. Musim demam Piala Dunia sekarang ini. Saya pun kadang-kadang sertai juga demam Piala Dunia 2014. Tengok masa ada masa terluang. Bila tak ada masa tak sempat juga nak tengok. Perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 pada tahun ini juga disiarkan di dalam TV1 dan TV2. Jika sebelum-sebelum ini nak tengok Piala Dunia FIFA kena guna Astro sahaja yang boleh. Pada tahun ini stesen penyiaran RTM juga menyediakan siaran perlawanan Piala Dunia FIFA 2014. Bagi yang tak ada tv berbayar boleh nak tengok melalui TV1 dan TV2.

Sebanyak 57 perlawanan secara langsung, mahupun yang tertunda akan disiarkan di dalam TV1 dan TV2. Oleh kerana saya juga menggunakanTV1 dan TV2 untuk menonton Piala Dunia FIFA 2014 pada tahun ini. Di sini saya sertakan senarai jadual Perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 di RTM pada tahun ini.

Jadual Perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 di RTM
Jadual Perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 di RTM
Jadi kepada anda yang tak ada tv berbayar bolehlah membuat rujukan senarai perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 di RTM di atas. Jika tak sempat nak tengok live di kedai-kedai mamak, mahupun di kedai-kedai makan lain boleh lihat di rumah sahaja melalaui saluran TV1 dan TV2.

Musim demam Piala Dunia FIFA 2014 ini, saya nak ajak anda menyertai Contest yang sedang berlangsung ini. Bermacam-macam hadiah yang bakal di menangi oleh pemenang. Anda boleh sertainya dengan melengkapkan penyertaan anda di dalam contest sempena Piala Dunia FIFA 2014 di bawah ini :-

1) Contest Pertama - Hadiahnya TV Samsung Curved UHD TV dan tiket ke Piala Dunia. Cepat sertainya. Dapat Samsung Curved UHD TV ini pun jadilah. Memang real jika dapat TV macam ini. Tengok iklan Samsung tentang TV ni pun dah macam 'best giler' kata orang.

2) Contest kedua - Hadiahnya cukup lumayan. Dapat RM5000 dan ada hadiah tambahan lagi.

3) Contet Ketiga - Yang ini pun tak kurang hebat juga hadiahnya. Siapa yang tak nak hadiah ini rugi juga jika tak sertainya.

Bagus sertai ketiga-tiga contest ini. Sertai sebanyak mana penyertaan. Kata orang tuah ayam nampak dikaki. Tuah anda siapa tahu. Selamat berusaha kawan-kawan.

Share

8 comments:

  1. Teman tak demam bola... tapi, hadiah yang ditawarkan tu menarik... nak cuba la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambil-sambil tengok bola kat Tv. sambil-sambil join contest piala dunia 2014 akak.

      Delete
  2. bestnya hadiah2..lumayan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh sertai contest tersebut Knor sambil-sambil tengok bola kat tv.

      Delete
  3. Kalau tengok hadiahnya aduhai best betul tapi sayangnya kakak ni tak mengikuti pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadiah memang lumayan. Cuma atas kita nak sertainya atau pun tidak.

      Delete
  4. nasib baik en.somi bukan kaki bola..kalau tidak harus juga akak pun mengikuti jadual permainan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila musim piala dunia macam ini yang tak kaki bola pun boleh jadi kaki bola akak. Semangat nak tengok bola tu jadi ada bila hujung-hujung piala dunia. :-)

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan