Demam Piala Dunia 2014 Bermula

2014-06-13

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Demam Piala Dunia 2014 Bermula. Betul ker ramai yang demam bila cerita tentang Piala Dunia 2014. Kata orang demam Piala Dunia 2014 bermula. Pastinya buat peminat dan pengemar sukan bola sepak inilah masa yang boleh dianggap demam.

Demam Piala Dunia 2014 Bermula
Demam Piala Dunia 2014 Bermula
Bila bercakap tentang demam Piala Dunia 2014 bermula. Kita boleh tengok kat kedai-kedai mamak akan bertambah meriahlah. Tak kurang juga dengan kedai makan yang lain-lain pun.Pastinya pemilik kedai makan senyumannya semakin lebar bila tiba musim Piala Dunia. Pelanggan bertambah ramai dan keuntungan pun berlipat ganda sebab ramai yang berkunjung nak tengok bola sambil makan-makan.

Untungnya Jadi Peminat Piala Dunia 2014.
Bila tiba musim Piala Dunia 2014 macam ini, pastinya kedai-kedai yang menjual barangan sukan pun akan meningkat hasil jualannya. Jika kita dapat lihat, kedai-kedai yang jual jersi pasukan yang menyertai  Piala Dunia 2014 pun bermacam-macam jersi yang mereka jual. Piala Dunia di Brazil kita yang di sini pun dapat tempiasnya.

Sempena musim demam piala dunia 2014  ini, bermacam-macam contes juga di buat oleh syarikat-syarikat besar. Handiah-hadiah pun lumayan. Mereka nak lari cukai dengan buat contest-contest macam ini dapat mengurangkan cukai yang perlu dibayar juga. Jika anda rasa nak MENANG DURIAN RUNTUH sempena musim demam piala dunia 2014 yang baru bermula. Bolehlah anda sertainya. Berikut Contest yang boleh anda sertainya:-

1) Contest Samsung - Hadianya TV Samsung Curved UHD TV dan tiket ke Piala Dunia. Cepat sertainya. Dapat Samsung Curved UHD TV ini pun jadilah. Memang real jika dapat TV macam ini. Tengok iklan Samsung tentang TV ni pun dah macam 'best giler' kata orang.

2) Contest Wajah Piala Dunia 2014 - Hadiahnya cukup lumayan. Dapat RM5000 dan ada hadiah tambahan lagi.

3) Contest Piala Dunia 2014 - Yang ini pun tak kurang hebat juga hadiahnya. Siapa yang tak nak hadiah ini rugi juga jika tak sertainya.

Bolehlah pilih yang mana berkenan. Menang salah satu pun dan cukup. Tapi kata orang, baik sertai semuanya. Mana tahu tuah kita, dapat ketiga-tiga hadiah contest ini boleh bersorak sakan.

Oklah, nanti boleh cerita lagi. Kepada yang bangun tengok Piala Dunia 2014 ini, Boleh juga buat amalan-amalan malam sebelum atau selepas tengok bola piala dunia 2014 nanti. Pastikan anda dapat tidur dan rehat yang cukup untuk bekerja pada keesokkan harinya pula.

Share

5 comments:

  1. Pesta bola ini pun panjang kan so bila ramadhan kelak mesti ramai yg bersahur sambil tengok bola..

    ReplyDelete
  2. Demam bola dah sekarang ni :)

    ReplyDelete
  3. mmg demam sapa yg suka bola

    ReplyDelete
  4. Hehehehe... biaq pie laa.... janji, teman tak demam bola....

    ReplyDelete
  5. anak2 akak semuanya demam, termasuk seorang cucu..huhu..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan