Wordless Wednesday - Jimatkan Bil Elektrik Anda?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Hari ini nak berkongsi gambar Wordless Wednesday hasil saya dengan ebook Jimat elektrik yang ditulis oleh Mat Borhan. Panduan yang diberikan senang untuk diikuti dan kesannya bil elektrik rumah saya dapat dijimatkan macam ini. Tak perlu bayar, Kerajaan Malaysia tolong bayarkan. Terima kasih dan Alhamdulillah. Boleh guna duit tersebut untuk belanja dapur atau benda-benda lain.

Jimatkan Bil Elektrik Anda
Berjaya juga berjimat ke tahap ini..
Bagi yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang ebook jimat elektrik ini. Boleh tengok sendiri di laman web Jimat Elektrik disini. Bagi anda yang bil elektrik tinggi. Insyallah jika ikut panduan yang diberikan dalam ebook jimat elektrik ini, anda mampu mengurangkan bil anda sehingga 30% ke 50% daripada biasa. Kita boleh jimatkan elektrik jika tahu cara yang betul dan ikut panduan yang diberikan oleh mereka yang pakar. Mulakan langak bijak anda dengan panduan jimat elektrik  hari ini dan anda akan lihat hasilnya bila bil-bil elektrik dapat dijimatkan pada bulan-bulan akan datang menjadi lebih rendah luar biasa.

Jika berminat boleh dapatkan dengan laju-laju buku tersebut disini.-->> Panduan Jimat Elektrik . Semoga berjaya kawan-kawan.

13 Comments

  1. Replies
    1. Boleh cuba Hanum. Nanti dapat lihat hasilnya.

      Delete
  2. Belum pernah cuba lagi. Kakak kena cari dulu buku itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus dapatkan ebook jimat elektrik ini akak. Insyallah kesannya akan kita perolehi pada bil elektrik yang datang setiap bulan. Penurunan bil yang luar biasa. Boleh lihat buku tersebut dilaman web yang saya bagi dalam entry di atas.

      Delete
  3. tq..nnt nak carilah buku tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buku jimat elektrik ni boleh Izan dapati di laman web yang saya bagi dalam entry di atas. Bagus cuba panduan jimat elektrik ini. Berkesan untuk jimatkan elektrik di rumah.

      Delete
  4. salam.macam best boleh jimat mahu juga pikir beli benda yang lain kalau tak kita menyimpan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, jika dapat jimat macam ini, boleh guna untuk beli benda lain yang lagi perlu. Boleh dapatkan cepat-cepat panduan jimat elektrik ini Rose.

      Delete
  5. Oh ye boleh tengok nti...
    kita jimat, tapi diorg ni...nk bg ingt sokmo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dijadiakn panduan untuk turunkan bil elektrik dengan panduan yang terdapat di dalamnya.

      Delete
  6. Anonymous30.1.14

    ok nak tg korek2 gali,,, bagus tip ni !

    ReplyDelete
  7. Bagus tip ni. Instead of orang bising psal harga, now baik fikir how to reduce. Berjimat lebih baik right. Good ebook.

    ReplyDelete
  8. People should read this!! Share it and try to implement it. This is good!!

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.