Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Salam Syawal kepada rakan-rakan semua.Saya doakan semoga rakan-rakan sentiasa sihat. Hari ini saya ingin berkongsi tentang Segmen yang dianjurkan oleh Bloggerwanita.com iaitu Segmen " Wang Tunai RM5000 untuk Blogger "

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

Segmen ini  sebelum telah dibuat pada tahun 2012 dan terbuka pada 100 blogger pilihan. Kini ia telah dibuka semula atas permintaan ramai dan menurut panganjur lagi "baki wang masih banyak perlu diberikan pada blogger, maka dengan rasminya program ini telah dibuka semula pada 2013". Menarik bukan perkongsian dari Bloggerwanita.com ini.

Kepada yang berminat :-

Program Wang Tunai RM5000 ini untuk mereka yang berdaftar sahaja. TERBUKA KEPADA SEMUA BLOGGER.Cara berdaftar adalah  rakan blogger hanya perlu buat post tentang program RM5000 dan linkkan ke laman post ini  dengan tajuk “ Wang Tunai RM5000 untuk Blogger ”.

Blogger-blogger yang terpilih akan bersaing sesama mereka untuk menjadi Top 10 Referrrel ke blog ini iaitu 10 blog yang membawa trafik tertinggi ke blog BloggerWanita.com dengan mengikut pengiraan Google Analytic.

Setiap satu trafik yang disumbangkan ke blog BloggerWanita.com akan dibayar sebanyak RM0.05. Jika rakan blogger mampu membawa 10000 trafik ke blog ini, maka bayaran pada bulan tersebut adalah RM500 ( RM0.05 X 10000) dan seterusnya.

Terbuka kepada semua warga Blogger di Malaysia, tidak kira lelaki atau perempuan dan tanpa mengira status pagerank atau Alexa Rank.

Rakan blogger juga perlu LIKE Facebook BloggerWanita.com atau Follow Twitter BloggerWanita.com atau daftar email di Feedburner BloggerWanita.com sebagai syarat untuk menerima wang tunai nanti. [TIDAK WAJIB]

Bayaran wang tunai akan dibayar pada setiap bulan ke akaun Maybank secara online. Bank lain masih diterima jika tidak memiliki akaun Maybank.

Program RM5000 adalah fasa pertama yang akan dilancarkan pada 1 April 2012 sehingga RM5000 tercapai untuk diberikan kepada blogger. [MASIH BERJALAN ]

Rakan blogger boleh menggunakan banners yang disediakan di sini untuk tujuan promosi. Tidak dibenarkan menggunakan iframe atau apa-apa script yang boleh menipu trafik.

Pihak penganjur berhak untuk menukar syarat pada bila-bila masa jika perlu sahaja.

Tambahan:

1) Bayaran akan dibuat hanya setelah jumlah wang tunai terkumpul Rm5 atau lebih bagi memudahkan proses pembayaran.
2) Pastikan top referrel menghantar butir bayaran seperti Nama Penuh, Email, Bank dan No akaun ke Bloggerwanita@@gmail.com
3)Semua blogger yang menyertai program ini WAJIB berdaftar sebagai Rakan VIP Bloggerwanita.com bagi memudahkan info terbaru tentang program ini disampaikan dan juga mudah membuat follow up kepada peserta dan pemenang. Daftar Rakan VIP BW sekarang

Penaja bagi Program Wang Tunai RM5000 untuk Blogger adalah BloggerWanita.com.

Berminat? bolehlah submit link post bertajuk “ Wang Tunai RM5000 untuk Blogger ” di ruangan komen disini. Selamat Berjaya.



8 Comments

  1. Salam. Macam best je kan? Kakpb tak pandai sgt join contest.
    Masih ada raya kan? selamat hari raya PMDR

    ReplyDelete
  2. salam
    Menarik ni.tq info

    ReplyDelete
  3. wow!!! banyak tu....
    bagus ni..!

    ReplyDelete
  4. saya tak pandai pula nak bercontest..semoga sukses mereka yang join..

    ReplyDelete
  5. Anonymous28.8.13

    wah menarik ni utk dicuba

    ReplyDelete
  6. Anonymous2.9.13

    wahhh.. menarik gila..

    ReplyDelete
  7. peluang menjana duit ada dimana2

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.