Bloglist June-Sept 2013

2013-05-12

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ini saya nak join segmen yang NOORKHUZIEEN anjurkan. Jika kawan-kawan nak join juga. Boleh ke laman di sini yea.



pokok2u,


Sama-sama tolong menolong sesama blogger. Semoga tersenarai juga saya dalam bloglist ini. Terima kasih NOORKHUZIEEN.





Share

7 comments:

  1. yeah.. saling membantu ant blogger.. thumb up.

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  3. Memeriahkan segmen kawan kita kan PM..

    ReplyDelete
  4. slmt bersegmen KA pun dah join hehehe

    ReplyDelete
  5. PMDR,tq sbb sudi join bloglist Kak Nurul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam PM dan naza,
      cikda sebenarnya tak paham sangat konsep segmen bersegmen ni.. hihihi sebab tak baca pun n3 berkaitan segmen2 ni. selalunya cikda baca apa yg cikda nak baca je.. hehehe jgn marahh aa..

      TAPI..cikda akan sokongla..pssttt nk sokong mcm mana???

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan