Bonus Hari Jadi Celcom Bagi

2012-12-14


Assalamualaikum.

Alhamdulillah, saya dapat Bonus Hari Jadi percuma daripada Celcom. Sebenarnya setiap tahun bila sampai tarikh hari jadi, Celcom akan hantar mesej pengesahan untuk bagitahu bahawa celcom akan bagi Bonus Hari Jadi Celcom. Terima Kasih en.Celcom yea. Jasamu dikenang.  Sebelum ini dapat bonus banyak guna celcom yang INI.

Sebelum sampai hari jadi kita, Celcom akan hantar mesej macam ini lebih kurangnya.

"Selamat Hari Jadi!Nikmati 7 hari PERCUMA panggilan/SMS ke no Teman 20. Cuma jawap BDAY YA sebelum tarikh lahir anda.Pastikan akaun anda aktif & Teman 20 telah diaktifkan."

Saya pun balas " BDAY YA ". Risau lambat-lambat balas takut tak dapat.

Lepas itu Celcom akan hantar mesej ini lepas saya balas.

"Bonus Hari Jadi: Terima Kasih! Nantikan ganjaran 7 hari PERCUMA panggilan/SMS ke nombor Teman 20 setelah anda menerima mesej bonus pada hari jadi anda"

Bonos Hari Jadi Celcom,celcom,
Celcom
Mesej ini biasa dihantar seminggu sebelum hari jadi saya. Jadi bila tiba tarikh tersebut, bonus celcom tersebut akan diberikan kepada pengguna.Jadi dalam tempoh satu minggu ini,dapat saya buat panggilan dan mesej ke no celcom yang telah saya daftar dalam Teman 20 saya. 24 jam boleh buat panggilan tak payah letak pun tak apa phone kalau larat nak bercakap lama-lama.

Dah lama saya guna Celcom setiap kali tiba hari jadi, bonus hari jadi dari Celcom antara yang ditunggu-tunggu. Terima kasih kasih celcom bagi bonus hari jadi kepada saya.

Share

23 comments:

  1. msti baru2 lah hari jd awak kan... hepy belated bday yek...

    sama lah kite, cumenyer dulu tiap2 bln msti dpt bonus ikut berapa penggunaan sebulan, tp skrg nih kadang tak dpt, dpt msg free je, tp kire ok gk kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Betul tu, bonus bulanan saya dapat juga akak.

      Delete
  2. hepy belated bday..

    rezeki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akak. Bonus hari jadi celcom :-)

      Delete
  3. Happy Birthday , Njoy the gift from celcom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akak. Bonus hari jadi celcom :-)Terima dengan hati yang terbuka.

      Delete
  4. Replies
    1. betul-betul. Celcom selalu bagi bonus kepada pelanggan

      Delete
  5. AKAK DAH BERTUKAR KE U MOBILE HEHEHE TAPI GUNA NO CELCOM LAK..HAPPY BIRTHDAY DIK ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah boleh macam tu sekarang ni kan.

      Delete
  6. happy belated birthdaY...

    P.s : Minta bantuan untuk klik G+ entri ini iPhone 5 Gadget Impian

    ReplyDelete
  7. epy belated birthday ye , boleh cakap sepuas2nyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akak. Yea,boleh cakap lama-lama bila dapat bonus hari jadi celcom ni.

      Delete
  8. Replies
    1. Untung dengan bonus hari jadi celcom ni :-)

      Delete
  9. best gila.. boleh bercakap sampai muak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best dapat bonus hari jadi celcom :-)

      Delete
  10. hihi..ciksu baru dapat semlam..dah siap buat n3..kih3..
    benda free kan ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Buat aje bonus hari jadi ni. Dapat cakap dan sms percuma seminggu.

      Delete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan