Rahsia Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Rahsia Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya. Amin kawan saya ada tanya saya macam mana rahsia nak jadi ejen hartanah yang berjaya. Katanya balik kampung cuti raya hari tu sibuk pakcik dia nasihatkan supaya jadi ejen hartanah. Katanya risikonya rendah dan pulangannya pun lumayan.

Memang betul katanya. Pada saya jadi ejen hartanah memang mendatangkan pulangan yang lumayan. Tambahan lagi ini adalah salah satu cara juga jika nak jaga harta bangsa kita dari tergadai. Betul tak? Saya tak nak ulas panjang benda ni.

Rahsia Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya
Rahsia Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya
Baiklah, pulangan jika nak jadi ejen hartanah ni memang lumayan. Biasanya sebagai ejen kita umpama orang tengah sahaja antara pembeli dan penjual. Hasil dari jualan tersebut ejen hartanah akan diberikan komisen. Banyak mana, ini biasanya bergantung kepada persetujuan antara ejen dan pihak penjual. Jika kena cara dari pembeli pun ejen hartanah boleh dapat komisen.

Nak jadi ejen hartanah yang berjaya ni bukan mudah. Hari ni jika kita nak belajar dengan mereka yang dah pakar dalam bidang ejen hartanah memang susah. Bukan boleh pergi mengadap dia nak belajar macam tu sahaja. Mesti keluarkan modal juga. Kalau setakat belanja makan tengah hari tak dapatlah ilmunya. Jika dapat pun tak kemana. Kalau keluarkan modal banyak pun belum tentu ilmu yang diberi berguna atau setakat biasa-biasa sahaja.

Biasanya mereka-mereka yang dah jadi ejen hartanah yang dah lama ni agak kedekut nak kongsi ilmu dengan kita yang baru-baru nak bergiat aktif nak belajar rahsia nak jadi ejen hartanah yang berjaya ni. Daripada mereka ajar kita lebih baik mereka tumpukan kepada urusan bisnes hartanah mereka. Sekali dapat puluhan ribu setiap bulan.

Apa kelulusan Yang Perlu Nak Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya.
Mudah cakap TAK PERLU apa-apa kelulusan. Cukup sekadar anda tahu membaca dan menulis dah layak untuk anda jadi seorang ejen hartanah yang berjaya. Apa yang penting untuk menjadi seorang ejen hartanah yang berjaya adalah kehebatan anda untuk mencari hartanah yang value for money. Tak perlu nak kena ada kelulusan tinggi dan anda juga tidak perlu lesen pun untuk menjadi seorang agen hartanah berjaya.

Macam Mana Rahsia Mudah Nak Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya.
Mesti anda bertanya macam mana nak jadi ejen hartanah yang berjaya dengan mudah. Nak pergi tanya mereka yang dah pakar mahu pokai juga dibuatnya unttuk belajar ilmu dari mereka. Mesti ada carakan? Tak ada perkara dalam dunia ni Allah SWT tak jadikan jalan keluar. Mesti ada jalan keluar untuk kita belajar dengan mudah nak jadi seorang ejen hartanah yang berjaya.

Alhamdulillah sebenarnya rahsia nak jadi ejen hartanah sudah dibongkar. Sama ada anda perasan atau tidak. Benda ni dah ada. Segala panduan, teknik dan petua sebenar bagi menjadi seorang ejen hartanah telah didedahkan.
Rahsia Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya
Rahsia Jadi Ejen Hartanah Yang Berjaya
Di dalam panduan ini telah didedahkan rahsia sebenar menjadi seorang ejen hartanah berjaya. Selok belok dan segala perkara ada diceritakan di dalamnya secara jelas lagi terperinci agar mereka-mereka yang mendapatkan panduan rahsia ejen hartanah ini berjaya hingga ke puncak kejayaan.

Di dalam panduan ini ada diterangkan dengan jelas mengenai:-
1) Bagaimana langkah pertama menjadi ejen hartanah yang berjaya.
2) Perjalanan sebagai ejen hartanah dari mula, pertengahan dan seterusanya.
3) Bahasa dan terma yang biasa diguna pakai oleh seorang ejen hartanah.
4) Langkah berserta proses mendapatkan,menjual hartanah dalam bentuk penerangan, jadual, gambar dan flow chart bagi memudahkan pemahaman.
5) Tugas utama sebagai ejen hartanah seperti Listing, Viewing, Inspecting, Marketing, Closing dan yang paling penting RAMALAN PASARAN yang Value For Money .
6) Cara untuk Fokus 1 Bulan 1 Hartanah terjual.

Bersama ini juga beliau ada menyediakan ruang tambah nilai yang BERHARGA iaitu anda akan beroleh latihan dan bimbingan secara PERCUMA selama enam bulan berserta ebook "Rahsia Ejen Hartanah" ini! Memang lumayan tawarannya.

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan panduan ini. Sekiranya anda merancang nak mengubah taraf ekonomi keluarga dan pendapatan anda inilah masanya. Anda tidak akan terikat dengan masa kerja lagi. Masa dan diri anda ditentukan oleh anda sendiri. Boleh jadi boss dan kuli dan hasilnya masuk poket anda sendiri dengan kadar risiko yang sangat rendah.

Usaha yang berterusan akan membuahkan hasil. Rezeki kita hanya ditentukan oleh Allah SWT berkadar dengan usaha yang bersungguh-sungguh . Siapa yang berusaha mereka yang akan dapat.

Oleh itu, miliki eBook Rahsia Ejen Hartanah sekarang juga disini --> Rahsia Ejen Hartanah

Tak rugi dapatkan panduan ini. Ianya juga boleh digunakan sekiranya anda nak berurusan bagi mendapatkan hartanah unutk diri sendiri mahupun keluarga. Ini dapat mengelakkan diri anda daripada diperdaya oleh sesiapa sahaja dalam selok belok hartanah. Semoga perkongsian rahsia jadi ejen hartanah yang berjaya ini mendapat manfaat.
sumber gambar

13 Comments

  1. thanks for sharing dear...

    ReplyDelete
  2. Sis manggis ni ejen hartanah ke?
    Waaaahhh hebatnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat kerja part time pun boleh jadi ejen hartanah nhas. Boleh belajar ikut panduan ini.

      Delete
  3. baru2 ini akak ada urusan dengan agen hartanah atas urusan juak beli hartanah. agen hartanah akan dapat komisen dari kedua2 pihak. tentulah lumayan pulangannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Jika kena dengan caranya. Memang dua-dua pihak ejen hartanah akan dapat komisen. Boleh cuba jadi ejen juga akak.

      Delete
  4. Adik kakak ejen hartanah. Siang kerja pejabat malam pulak macam banyak masa melayan pelanggan. Dia bukan ajen tanah aje, tapi rumah dan kenderaan itu yg busy tahap tak terkata. Janji ada tanah/rumah nak jual mesti tanya kakak/abang dulu. Itulah sebabnya kenapa kakak ni punya rumah 5-6 biji sebab dialah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Memang masyuk jadi ejen hartanah bila dah tahu selok belok kan akak. Allah SWT mudahkan urusan akak melalui ada adik yang jadi ejen hartanah.

      Delete
  5. Replies
    1. Boleh cuba juga akak. Memang masyuk jadi ejen hartanah.

      Delete
  6. byk ilmu kan kena tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belajar insyallah boleh punya. Mereka pun ada bagi training percuma selama 6 bulan bila dapatkan panduan ini. Boleh cuba arelin.

      Delete
  7. Alhmdllh.jika ikhlas insyallah dpermudahkan.tugas utama ejen ialah menolong pmbeli dan pnjual dlm urusan jual beli rumah.point dia ialah "menolong".bantu sehingga kunci smpai d tangan.apabila melihat pembeli dan penjual happy,kita tumpang sekali

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.