Tudung Yang Sesuai Untuk Anak-Anak

2016-06-16

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Tudung Yang Sesuai Untuk Anak-Anak. Anak-anak adalah buah hati ibu bapa. Bila dah dekat dengan musim perayaan semestinya para ibu bapa sibuk nak cari pakaian yang sesuai untuk anak-anak mereka. Berhari raya dengan pakaian yang cantik dan elok dipandang.

Tudung Yang Sesuai Untuk Anak-Anak
Tudung Yang Sesuai Untuk Anak-Anak
Jika anak lelaki cari baju, seluar dan songkok aje. Tapi bagi anak perempuan di sampaing cari baju dan kain nak kena cari tudung yang sesuai juga untuk mereka. Sebaiknya tudung tersebut bukan sahaja cantik untuk mereka pakai dan bergaya di Aidilfitri nanti malahan tudung tersebut hendaklah sesuai dengan lunas-lunas agama kita. Cantik dan menutup aurat dengan sempurna.

Pemilihan tudung yang sesuai ni biasanya dibuat oleh kaum ibu, Kaum bapa biasanya mereka tengok ok, ibu sutuju ayah pun setujulah. Anak-anak biasanya setuju aje bila mak ayah mereka kata cantik.

Bagi para ibu bapa khususnya kaum ibu yang masih tercari-cari tudung yang sesuai untuk anak-anak mereka bergaya disamping dapat menutup aurat dengan sempurna pada hari raya nanti. Mereka boleh lihat jenis tudung yang bagus dan cantik untuk anak-anak mereka di dalam website tudung online.

Ada macam-macam jenis kain yang tak nipis, cantik dipandang dan selesa apabila dipakai. Insyallah jenis kainnya yang lembut tak menjadikan anak-anak rasa panas apabila menggayakan tudung-tudung ini.

Bagi ibu-ibu yang berminat nak cari-cari atau tengok-tengok tudung yang sesuai untuk anak-anak perempuan mereka bergaya pada hari lebaran nanti. Boleh lihat koleksi tudung-tudung yang cantik ini di website Tudung Si Comel (klik sini) ini. Insyallah para ibu akan berpuasa hati dengan tawaran dan koleksi yang mereke sediakan untuk musim perayaan nanti.

Boleh tengok-tengok windows shopping aje. Boleh klik pada bener dibawah.

Tudung kanak-kanak

Misi kita adalah untuk membudayakan budaya pemakaian tudung bermula dari usia muda. Kita percaya, melentur buluh biar dari rebungnya.
Share

12 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. comeinya lah bdk2 bertudung... comei je rupenye

    yelah nk cri tudung bdk2 nih kene tgk material dia sume... kalu tak pakai kejap je dh bukak lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Cari yang cantik dan sebaiknya selesa. Anak-anak nak pakai lama pun ok bila berjalan-jalan nanti. Boleh tengok tudung yang berkenan juga.

      Delete
  3. Nampak comel bila budak2 kecik ni bertudung ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea. Bertambah comel bila bertudung kan akak. Boleh windows shopping tengok, mana tahu ada yang berkenan untuk anak-anak mengayakan pada hari raya nanti.

      Delete
  4. Cantik tudungnya. Tudung untuk mak mak x de ke. Akk suka tudung fabulous colur. Nk beli tp mahal sgt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sini banyak tudung untuk anak-anak. Tudung untuk mak-mak belum ada dalam ni.

      Delete
  5. memang cantik budak2 bertudung kan
    tapi syg dah tak de anak kecik perempuan macam ni
    adapun cucu lelaki lah pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik bila anak-anak sejak dari kecil diajar dan diasuh dengan bertudung. Kata orang tua-tua, melentur buluh biar dari rebungnya. Semoga lebih ramai wanita muslim yang bertudung. Ada rasa malu dan takut pada Allah SWT yang memberi rezeki kepada kita semua.Amin.

      Delete
  6. cantik tdung tu..kemas

    ReplyDelete
  7. Anak anak dara mak tak mau de pakai tudung mcm tu PM ...budak budak sekarang ni dah pandai memilih. Kalau masih kecik mcm tu senang nak suruh pakai

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan