Berhasil Ada Masuk Lagi-Wordless Wednesday

2015-12-30

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Berhasil Ada Masuk Lagi. Apa yang berhasil masuk lagi ni kan? Saje buat tajuk pelik sikit, bagi cuak.haha.. Tak ada cuak manakan bagi yang tahu perkara yang saya maksudkan ini, tapi bagi yang tak tahu anda boleh tengok gambar dibawah dan mungkin akan tahu apakah perkara yang saya maksudkan berhasil ada masuk lagi tersebut.

 Berhasil Ada Masuk Lagi-Wordless Wednesday,  nuffnang, Wordless Wednesday
 Berhasil Ada Masuk Lagi-Wordless Wednesday
Sebenarnya masa awal bulan hari tu saya ingat nuffnang merajuk dengan saya. Sebab macam sikit aje yang masuk. Boleh baca ceritanya di sini "Nuffnang Disember Yang Merajuk" lepas tu, rasa pelik juga. Yea ker nuffnang merajuk dengan blog saya. Entri tantang nuffnang merajuk ni saya tulis lagi. Nak baca boleh tengok sini "Nuffnang Disember Tak Merajuk".

Jadi dari kedua-dua entri tersebut saya dapat agak, bahawa nuffnang merajuk yang disangka merajuk ni sebenarnya tak merajuk. Cuma lambat sikt aje masa awal bulan hari tu, dan bila akhir-akhir bulan macam ni nampak macam lagi banyak pula masuk.

Saya tak nak tulis panjang hari ni. Sebab ini saya anggap entri Wordless Wednesday saya untuk hari ini. Jika minggu lepas saya cerita tentang buat duit dengan Instagram untuk entri Wordless Wednesday. Kali ini saya tutup buku blog cerita nuffnang bagi tahun ini dengan entri ini.

Saya selalu cerita tentang cara nak dapat banyak cpuv earning nuffnang dengan meningkatkan trafik blog. Jika anda juga nak dapat perkara yang sama boleh guna cara nak dapat "Trafik Percuma" masuk ke blog ini juga.

Cubalah, anda akan dapat hasilnya bila trafik yang mencurah-curah masuk dalam blog setiap hari. Boleh rujuk cara nak dapat "Trafik Percuma" ini yea.

Selamat berusaha!
Share

11 comments:

  1. Rezeki yg tak disangka-sangka ni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ada lagi rezeki dengan nuffnang.

      Delete
  2. Assalammualaikum... pokok2u,

    mselim3 perasan baru2 nie pihak nuffnang dah tak ader status "gliterrati" lagi kan.

    pls: tp earning dengan nuffnang nie alhamdulillah ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada perasan juga. Harap masuk lagi lepas ni.

      Delete
  3. dah lama juga tak login akaun nuffnang aku nih. berapa la ada bakinya ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada banyak tu jika lama tak login.

      Delete
  4. Wow panjangnya wordless wednesday. Eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terajin pula kadang-kadang bila menulis.

      Delete
  5. Tahniah... Lepas nie, lagi rajin la ye buat entry baru setiap hari...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan