Gambar Sekitar Catuan Air Di Selangor

2014-02-27

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Jika diikutkan hari ini bermulanya proses catuaan air di beberapa tempat di Selangor. Jika kita tengok kepada jadual yang dikeluarkan oleh pihak SPAN. Hari ini tarikh bermulanya proses catuan air tersebut.
Berikut adalah beberapa gambar yang ingin dikongsi bersama sejak berlakunya proses catuan air ini. Semoga ianya boleh dijadiakn iktibar kepada kita semua. Betapa pentingnya air dalam kehidupan kita. Mana tak penting kan. 70% lebih air yang terdapat dalam badan kita. Di bumi ini juga terdapat lebih 70% kawasan yang diliputi air.

Orang ramai beratur nak ambil air
Orang ramai beratur nak ambil air

Anak-anak pun ambil air juga
Satu kawasan datang ambil air

Kawasan Empangan pun dah hampir kering
Boleh baca cerita dan gambar seterusnya tentang Sekitar Proses Catuan Air Di Selangor. Semoga ianya bermanfaat untuk kita semua.

Share

6 comments:

  1. memang macam tulah senarionya bila berlaku program catuan air...

    ReplyDelete
  2. ALA.. SIANNYA.. NASIB BAIK KAWASAN SAYA TAK KENA CATU AIR...

    ReplyDelete
  3. aduhai, kesiannyer, mmg sudah lah kalau xde air & krisis berlarutan kan !

    ReplyDelete
  4. memang payah bila kena catu air ni..terutamanya yang tinggal di kawasan flat

    ReplyDelete
  5. Paling susah kalau ada anak-anak kecik.
    Buang air mesti kerap. Kena yg terkucil lagi satu hal..

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan