Peluang Menonton Secara LIVE FIFA 2014 di BRAZIL

2014-01-11

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Selamat berhujung minggu kawan-kawan. Bagi yang bekerja selamat bekerja. Bagi yang bercuti selamat bercuti, gunakan sebaiknya cuti hujung minggu bersama keluarga dan membuat aktiviti yang berfaedah, ini kerana masa yang berlalu tak akan kembali lagi.

LIVE FIFA 2014 di BRAZIL,
Jom Menang Contest Maybank FIFA 2014..

Hari ini saya nak berkongsi satu peluang yang ditawarkan oleh Maybank Malaysia. Peluang untuk kawan-kawan Menonton Bola Sepak FIFA 2014 secara LIVE di Brazil. Pemenang-pemenang yang bertuah akan berpeluang untuk melihat sendiri perlawanan FIFA 2014 di Brazil. Menarik bukan?

Bukan semua orang dapat pergi Brazil tengok bola secara LIVE. Hanya 10 sahaja yang akan bertuah. Biasa kita tengok kat TV dirumah ataupun di kedai-kedai mamak sahaja. Tapi kali ini berpeluang menonton FIFA 2014 di Brazil secara Live. Pergi dan balik secara PERCUMA. Jika kawan-kawan berminat boleh dapatkan maklumatnya yea.

Insyallah siapa-siapa yang menang jangan lupa bagitahu saya juga yea. Saya pun nak berkongsi juga kegembiraan kawan-kawan dapat pergi Brazil tengok FIFA 2014. Saya ada kerja nak buat sikit hujung minggu kali ini. Rasa nak menang kereta Hyundai jugalah. Ada siapa-siapa dah hantar penyertaan Contest Menang Kerata Hyundai ker tak?

Share

6 comments:

  1. waaaaa .. brazil.. lama tak tgk game brazil ni.....

    ReplyDelete
  2. Kak pun nk p brazil. Tpi bkn tengok bola..heee

    ReplyDelete
  3. kalau pergi ajak bunda sama...hehe

    ReplyDelete
  4. wow bestnya tgk live ni kan

    ReplyDelete
  5. Layan... Brazil terkenal dengan tarian sambanya...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan