Cara Mendidik Anak Yang Tak Betul Ustaz Don (Wajib tonton)

2013-09-20

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Salam Jumaat saya ucapkan kepada semua Muslimin dan Muslimat. Sedikit perkongsian ilmu tentang Cara Mendidik Anak yang di ajurkan oleh Ustaz Don di hari Jumaat yang penuh keberkatan ini. Pada hari jumaat ini kita di galakan perbanyakan selawat ke atas junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W. 




Kenapa anak melawan bila dewasa? Inilah puncanya. Cara mendidik anak yang tak betul (Wajib tonton)

Bagi anda yang sayangkan anak-anak anda, didiklah mereka dengan cara yang betul. Agar anda dan anak-anak anda beroleh kebahagianan di dunia dan di akhirat. Dapatkan tips dan panduaan Cara didik anak <<--disini.

Share agar semua mendapat manfaat daripada video ini. 


Share

15 comments:

  1. terima kasih atas perkongsian ilmu.... -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. semoga perkongsian cara didik anak yang tak betul ini mabuka mata kita untuk mendidik anak dengan cara yang betul.

      Delete
  2. Salam Pokok, akak tgh dgr ni.. terlopong jap dgr ceramah ustaz don ni.. huhuhu... kene praktikan nnt....
    oh tidak.. cannot demolish them, sayanggg sgttt kat anak2, dowang la harta dunia bawa ke syuurga...

    ReplyDelete
  3. kat ofis tak boleh bukak utube
    ..nanti kat rumah la nk dgr..

    ReplyDelete
  4. salam cik manggis..
    perkongsian yg sangat baik.rasa terharu lak..huhu

    ReplyDelete
  5. Perkongsian yang bermanfaat....

    ReplyDelete
  6. Kakak dengar campur-campur dgn lagu background blog pulak ye...
    Tak apa kakak dapat juga catch-up.. jadikan panduan.

    ReplyDelete
  7. akak blom bk tgk...line slow... nak kn mai tgk nnt bl kota penuh semula..huhuh

    ReplyDelete
  8. ilmu yg bgus bro..untuk kita sama2 praktikkan di dalam keluarga kita

    ReplyDelete
  9. anak knor pernah pergi masjid duduk sof paling depan..dia dah matang walau baru 13thn..mmg tak pernah tinggal solat..rajin solat dhuha,taubat juga selalu buat..hafaz byk ayat al-Quran.tahajud juga rajin dia buat..sekali tu imam halau dia pergi solat dibelakang..kalau ckp baik tak apa tapi sungguh kurang sopan..semua org pandang dia..malunya anak saya masa tu..suami saya bingkas bangun menunjukkan marah..tapi masih ada kesabaran masa tu..alhamdulillah dia tak balik tinggalkan masjid..ikutkan dia nak buat mcm tu..dua minggu juga anak knor fobia nak ke masjid..bukan apa,tapi malu sgt cara teguran imam tu.byk nasihat yg knor beritahu..dia faham.skrg ni dah ok..tapi dia tak boleh lupa mengenai itu.sampai bila2 pun dia akan ingat.

    knor suruh dia doakan imam tu di beri hidayah..skrg dah tukar imam lain.

    ReplyDelete
  10. info yang menarik...terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Semoga perkogsian panduan di atas dapat kita gunakan untuk mendidik anak-anak kita menjadi anak yang solah dan solehah.

      Delete
  11. kebetulan sy pun baru je publish entry yg seakan serupa

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan