Buat Duit Dengan Google Adsense

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Buat Duit Dengan Google Adsense. Siapa yang tak tahu google kan. Apa saje yang kita nak cari maklumat. Kita akan google. Kenapa  google ni glamor. Saya rasa jawapan yang mudah adalah kehebatan enjin cariannya. Kita nak cari insyallah dapat maklumat yang kita inginkan. Tahukah anda bahawa google juga menyediakan peluang buat duit yang lumayan di internet. Ianya dikenali dengan nama google adsense.

Jika anda ingin menambah pendapatan dan seterusnya menjadikan aktiviti buat duit dengan Google Adsense sebagai kerja utama anda, boleh dapatkan " Panduan Buat Duit Dengan Google Adsense "

Buat Duit Dengan Google Adsense
Sebenarnya google ni ada buat satu peluang buat duit yang lumayan di internet. Dah lama dan juga ramai yang berjaya dengannya. Pernah dengar tak cara buat duit dengan Google Adsense. Antara cara buat duit di internet yang terawal saya cuba. Memang best buat duit dengan google adsense ni. Ianya dibayar dalam mata wang USD. Katalah kalau anda dapat USD1 tukar ke duit RM dapat dalam RM3.20 macam tu. Kalau dapat USD100 dapat dalam RM320. Banyakkan?

Sebenarnya cara buat duit dengan google adsense ni dah lama ada.Bermula dari luar negara dan sekarang ianya dah mula masuk dalam negara kita. Peluangnya memang banyak. Sebab ianya dibuat sendiri oleh google. Jadi kebolehpercayaan google adsense ni memang tidak dapat dinafikan lagi.

Konsepnya lebih kurang sama juga dengan program nuffnang dan komli juga. Letakkan iklan dalam blog dan anda akan dapat hasil dari setiap klik yang dibuat oleh pengunjung blog anda. Jika sebelum ni agak sukar nak dapat kelulusan dari blog yang berbahasa melayu namum sejak google membuka syarikat mereka di Malaysia. Blog berbahasa melayu dah mula dibenarkan. Memang best,lagi senang nak buat entri dan apa-apa sahaja. Sebab semuanya dalam Bahasa Melayu.

Kenapa Buat Duit Dengan Google Adsense?
Jawapan pertama yang boleh saya bagi adalah sebab ianya lebih lumayan dan mudah berbanding program buat duit di internet yang lain. Lagi satu dengan syarikat besar macam google ni nak tipu-tipu ni memang bukan cara merekalah. Buat apa mereka nak tipu, sebab jika menipu pun lama-lama akan ada pelanggan yang akan perasan kan. Income banyak tetapi apa yang dapat kat pelanggan sikit aje. Jika macam tu terang-terang tipulah kan?

Baiklah jika anda rasa nak buat duit dengan google adsense. Lepas tu dapat income dalam Dollar USD inilah peluang untuk anda. Zaman-zaman harga minyak dan barang dah mula naik ni. Nak kena cari pendapatan tambahan yang boleh membantu menambahkan sumber pendapatan anda. Saya sarankan anda belajar buat duit dengan google adsense. Buat duit dengan adsense ni memang seronok. Boleh dapat duit gandaan USD. Anda boleh dapatkan panduan dan belajar sendiri dengan " Panduan Buat Duit Dengan Google Adsense " ini.

Selamat maju jaya!!

4 Comments

  1. Salam.. teman pun ada try nak join google adsense tapi sedih sebab google adsense hantar kata blig teman unsupported language.. apa maksudnya yea? Mcm mana nak buat yea? Ajor teman leh? Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat satu blog dalam BI dulu satu. Jangan letak iklan apa-apa dalam tu. Lepas tu cuba apply balik guna blog BI tersebut. Dah lulus baru boleh masukkan kod adsense dalam blog Bahasa melayu balik. Cubalah.. Nak bagus tengok contoh dalam panduan yang saya bagi dalam entri di atas.

      Delete
  2. Mmm... Teman ada letak google adsense kat blog business teman tu... masih jauh lagi perjalanan untuk cash out...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah. Kena rajin promosi dan belajar teknik yang betul. Cepat aje caranya jika buat betul-betul Izni.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.