Wordless Wednesday-Mana Yang Banyak?

2012-11-07

Assalamualaikum.

Hari ni saya nak berkongsi gambar Wordless Wednesday dengan kawan-kawan. Semoga ianya memberi manfaat kepada kita semua. Nak tahu mana yang kita buka dan baca paling banyak dalam sehari-hari.



Rasa-rasanya yang mana yea kawan-kawan?
Share

20 comments:

  1. bagusnya n3 nie

    ReplyDelete
  2. X der fb....Udah saya tutup fb.......... :))))

    ReplyDelete
  3. terkeseima sebentar.. erkk

    ReplyDelete
  4. Erkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. tepuk dada tanya selera

    ReplyDelete
  6. ALAMAK SUSAH NAK CAKAP. SAMA SEPERTI SYIELA TANYA DADA TANYA SELERA KORANG MASING-MASING OKAY..

    ReplyDelete
  7. satu ketika dulu fb...sekarang da xde fb..

    ReplyDelete
  8. Facebook pon tidak jugak jawapannya. Dah muak.

    ReplyDelete
  9. mmg banyak juga org buat n3 mengenai ini...mmg semua ambil beratkan..good2

    ReplyDelete
  10. salam, akak nak yg belah kanan tu..x suka layan FB, merapu jer n medan tuk menunjuk2..

    ReplyDelete
  11. sama2 lah kita renungkan

    ReplyDelete
  12. mestila fb kan. tak perlu ckp org lain sy pun sama. huhu.

    bukak quran sekali sehari je tu pn lepas maghrib tp fb? hmmm. renungkanla.

    ReplyDelete
  13. kena batang hidung saya ni. malu2

    ReplyDelete
  14. Terus kena sebijik.. Hehe.. Nasib tak letak pic blog dekat situ.

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan