Panduan Peperiksaan Online Penguasa Kastam Gred W41

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Panduan Peperiksaan Online PENGUASA KASTAM GRED W41. Pastinya ramai yang mencari maklumat tentang Panduan Peperiksaan Online Penguasa Kastam Gred W41 pada 6 September 2014 ini. Kepada calon-calon yang terpilih untuk menduduki ini saya ucapkan Syabas dan Tahniah. Anda merupakan bakal-bakal calon yang akan berjawatan PENGUASA KASTAM GRED W41.

Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41 ini sebenarnya merupakan peperiksaan kedua selepas hari raya. Jika sebelum ini adanya Peperiksaan Online bagi penolong Penguasa Kastam W27. Kali ini untuk yang Penguasa Kastam W41 pula.

Sebelum ini saya ada juga bagitahu yang anak buah saya juga akan menduduki Peperiksaan Online PENGUASA KASTAM GRED W41 pada hari sabtu ini nanti 6 September 2014. Tahniah buat beliau dan kawan-kawan yang juga akan mendudukinya.

Testimoni Tim Infokerjaya yang lepas
Saya nak berkongsi tentang paduan Peperiksaan Online PENGUASA KASTAM GRED W41 ini. Yang mana pasukan Tim Infokerjaya telah menerbitkan buku panduan untuk calon-calon yang bakal menduduki ujian ini. Pada saya ini adalah satu peluang keemasan. Panduan yang berupa soalan contoh dan tips-tips yang berguna untuk dijadikan rujukan buat calon-calon yang terlibat.

Saya ada kongsikan perkongsian tentang " Teruja Dapat Peperiksaan Online PENGUASA KASTAM GRED W41 " dan " Contoh Soalan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41 " ini. Bagi anda mahupun calon yang akan menduduku peperiksaan ini. Saya galakkan anda mendapatkan panduan tersebut.

Dijangkakan lebih 50 000 calon yang akan menduduki peperiksaan pada kali ini. Namun pihak Kastam tidak akan membuat mengambilan yang banyak. Mana-mana calon yang lulus dalan ujian online ini akan di tapis untuk sesi temuduga pula. Jika anda dah dapat  temuduga peluang agak terbuka dan boleh nampak sinar-sinar kerja Kastam dah. Jika tak lepas ujian ini. Maka tak dapatlah, kena tunggu lain kali pula.

Ramai antara mereka yang dah dapatkan " Panduan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41 " ini. Sebelum terlambat dan jika ada betul-betul ada minat nak dapatkan kerja dengan jabatan kerajaan. Inilah masanya. Manfaatkan panduan yang ada ini.

Jaminan pulangan wang akan diberkan oleh pihak Tim infokerja sekiranya panduan yang mereka buat ini langsung tidak memberi panduan yang berguna buat calon. Jika anda berminat. Bolehlah membuat pembelian dan bila dah dapat nanti boleh study. Jangan bila dah dapat simpaan yea. Jika anda nak dan bercita-cita nak kerja dengan Kastam. Studylah buku panduan tersebut bila dapat. Berminat boleh lihat maklumatnya dibawah:-

Insyallah Panduan Peperiksaan Online PENGUASA KASTAM GRED W41 ini akan memberikan anda senyuman yang lebar setelah selesai anda menduduki peperiksaan online pada 6 September 2014. Selamat Maju Jaya.

ps: Panduan ini bukannya daripada SPA,Kastam atau mana-mana jabatan kerajaan yang mengeluarkannya. Ia adalah panduan berupa bentuk-bentuk soalan dari peperiksaan yang lepas-lepas agensi kerajaan. Panduan ini tidak  ada kena mengena dengan SPA atau Jabatan Kastam Malaysia. Dapatkan sekarang sebelum jualannya ditutup. Sekian.

6 Comments

  1. Thanks for sharing... at least, sekarang nie pegawai kastam dah ada buku rujukkan untuk menjawab soalan periksa mereka... Mungkin lepas nie, ada yang buat tuisyen pulak kot... :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Mudah untuk calon-calon nak jawap periksa jika ada panduan macam ni.

      Delete
  2. Mmm..asyik2 kastam je skrg ni ye. Apa yg seronok sgt kerja dgn kastam ni ye..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok dapat kerja dengan Kastam. Kerja kerajaan insyallah lagi stabil kan :-) Dapatkan panduan rujukan di atas.

      Delete
  3. mana nk dptkan buku ni dgn segera?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat pembelian dalam link kat atas tu Tuan? klik kat gambar ebook tu. Nanti boleh beli online..

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.