Sedikit Panduan Segmen Dua Kerja Apa Kata Blogger

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Sedikit Panduan Segmen Dua Kerja Apa Kata Blogger. Alhamdulillah nampaknya ada yang nak sertai segmen ringkas saya " Segmen Dua Kerja Apa Kata Blogger ". Setakat ini dah ada blogger yang mula menghantar penyertaan mereka. Masa masih ada bagi yang nak sertai dan mengiklankan produk atau barangan mereka dalam segmen ini.

Segmen Dua Kerja Apa Kata Blogger
Segmen Dua Kerja Apa Kata Blogger

Sedikit Panduan Segmen Dua Kerja Apa Kata Blogger:-

1) Bagi yang nak cerita tentang bisnes diri sendiri seperti yang berniaga barang-barang untuk wanita mahupun lelaki, produk online mahupun offline sila sertakan sekali alamat, no phone atau email bagi memudahkan mereka yang berminat menghubungi anda. Ikut mana-mana yang anda selesa nak berhubung.

2) Bagi anda yang nak cerita tentang produk, boleh sertakan juga gambar , website, blog, facebook, IG atau twitter dalam entri yang dibuat. Nanti mudah kawan-kawan yang berminat nak hubungi anda.

3) Sila komen dengan berhemah dalam entri penyertaan. Bagi menjaga nama baik anda juga. Cukuplah satu komen yang kata anda nak sertai. Tapi tak ada juga yang penyertaan yang dibuat..hehe.. Jenuh juga saya nak delete komen macam tu.

Hadiah untuk pemenang yang berjaya saya akan naikan mengikut penyertaan yang dibuat. Jika ramai yang sertai banyak sikit saya bagi. Jika tak ramai, tak banyaklah. Ikut sponser yang dapat juga..hehe.

Bagi yang nak karang-karang entri boleh buat masa cuti hari minggu sabtu ahad ini. Semoga ada rakan-rakan blogger yang menyertai segmen ini bagi memudahkan orang lain mendapat ilham nak buat dua kerja bagi menambah pendapatan mereka juga.

Insyallah dengan berkongsi ilmu. Anda juga akan diberi ganjaran oleh Allah SWT atas bantuan sesama kita. Kita bantu orang, Allah SWT akan bantu kita.

Salam segmen.

9 Comments

  1. Sedang mengarang entri inshaAllah akan publish segera

    ReplyDelete
  2. teruskan usaha murni..

    ReplyDelete
  3. Sudah ada penyertaan teman blogger ke belum utk segmen ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada akak. Boleh juga nak sertai. Masih ada masa.

      Delete
  4. Macam mana pencapaian segment kali nie? Anyway, untuk tuan admin... Good luck...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.