Dapat Tugasan AdvertorialMY Akhir Tahun

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Dapat Tugasan AdvertorialMY Akhir Tahun. Alhamdulillah ada lagi rezeki di akhir tahun ni yang nak minta saya buat review produk mereka. Rezeki di saat akhir pada tahun ini saya tak tolak dan terima dengan hati yang terbuka.

Dapat Tugasan AdvertorialMY Akhir Tahun, AdvertorialMY,
 Dapat Tugasan AdvertorialMY Akhir Tahun
Bagi tahun 2015 ini, banyak juga dapat tugasan untuk buat entri penulisan review daripada pengiklan. Sedikit sebanyak hasil tersebut bolehlah digunakan untuk belanja apa-apa yang perlu. Zaman ekonomi gawat katakan. Ramai yang nak berniaga dan memperkenaklan produk mereka dengan cara yang mudah iaitu melalui penuisan revew dari blogger.

Jika di tanya kepada para pengiklan, kenapa sebabnya mereka minta blogger menulis entri bagi produk mereka. Pastinya salah satu sebab utama adalah entri tersebut akan berada kekal dalam sesebuah blog selagi blog itu wujud. Jadi mereka hanya perlu bayar sekali sahaja, dan hasilnya mereka dapat secara berterusan. Bila ada yang cari dan baca entri yang blogger tulis. Mereka berminat dengan review yang diberikan. Pelanggan akan membuat pembelian atau menggunakan perkhidmatan tersebut dan para pengiklan akan dapat hailnya. Mudah bukan? Kira sama-sama menang, win-win situation.

Bagi rakan-rakan blogger yang nak dapat peluang menulis entri review seumpama saya dapat ni. Anda boleh daftarkan blog anda di dalam portal kerja menulis review AdvertorialMY . Banyak peluang yang anda akan dapat jika daftarkan blog anda di dalam portal ini. Ramai juga suri rumah dan pelajar yang buat kerja macam ni.

Mana-mana pengiklan yang ingin meminta blogger membuat entri penulisan review, mereka akan cari blogger yang berminat dengan tawaran harga mereka. Jika sesuai dengan bajet mereka. Insyallah anda akan dapat tugasan tersebut. Caranya mudah sahaja anda(blogger) kena daftar blog anda dalam portal AdvertorialMY.

Pihak AdvertorialMY tidak akan ambil walau satu sen pun hasil penulisan review yang blogger dapat. Duit pendapatan penulisan review tersebut akan dapat kepada blogger 100%. Memang menarik jika nak buat duit dengan advertorialMy ini.

Jika anda berminat nak dapat tugasan menulis review produk atau perkhidmatan macam saya dapat ni juga. Anda boleh daftarkan blog anda di dalam laman web AdvertorialMY disini.

Banyak tawaran kerja menulis review sejak akahir-akhir ini. Peluang terbuka buat blogger yang berminat.

Jom bersama tingkatkan usaha dalam mencari pendapatan sampingan untuk diri dan keluarga. Kerja-kerja macam ni anda pun boleh lakukannya sebagai aktiviti kerja di rumah anda.

Selamat maju jaya.

12 Comments

  1. Semakin maju
    Bgi yg byk masa silakan..

    Utk tambah2 pendapatan
    Kita perlu usaha utk dpt sesuatu...bkn nk kaya,tpi selesa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Untuk tambah-tambah belanja. Boleh buat bekal mana-mana yang patut oklah kan zaman sekarang ni. Boleh cuba juga akak.

      Delete
  2. Alhamdulillah, semoga semakin maju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akak Nor, boleh cuba juga untuk tambah pendapatan.

      Delete
  3. alhamdulillah rezeki, semoga terus dimurahkan rezeki ye

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Boleh cuba juga dear. Mana tahu ada rezeki. Usaha tangga kejayaan.

      Delete
  5. apa yang penting rajin berusaha... Rezeki ada dimana-mana...

    ReplyDelete
  6. Tahniah PM....murah rezeki namanya tu

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.