CPUV Earning Nuffnang Oktober

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
CPUV Earning Nuffnang Oktober. Alhamdulillah ada lagi rezeki dengan nuffnang. Walaupun tak banyak kira masih ada. Nampak macam bulan Oktober hasil CPUV Earning Nuffnang agak perlahan sikit.

Saya tak tahu agaknya saya seorang aje kot yang jadi macam ni. Kawan-kawan yang lain dapat banyak ker CPUV Earning Nuffnang bulan oktober ni? Cuba bagitahu juga mana-mana yang dapat lebih nak tengok nanti.

CPUV Earning Nuffnang Oktober
CPUV Earning Nuffnang Oktober
Bila buat duit blog dengan iklan nuffnang ni macam nilah gayanya. Tak boleh dapat banyak selalu. Kadang ada dan kadang tak ada, ini semua bergantung kepada para pengiklan yang datang buat iklan dengan pihak nuffnang juga. Jika banyak pengiklan yang datang beriklan dengan mereka, insyallah peluang nak dapat banyak CPUV Earning Nuffnang pun cerah juga.

Apa pun ini semua perkara biasa. Apa yang penting kita kena kekalkan tahap momentum blog kita. Insyallah rezeki akan ada apabila rajin berusaha. Tak dapat dari nuffnang dapat dari hasil yang lain pun ok juga. Janji ada hasil dari usaha yang dibuat. Rasa macam tak berbaloi jika buat blog dan tak dapat hasil. Sekurang-kurangnya dari blog boleh hasilkan pendapatan sampingan untuk perbelanjaan harian kita.

Bila buat nuffnang trafik blog kena jaga. Sebaiknya biarlah trafik blog kita sentiasa stabil. Nak bagi trafik blog stabil dan ok sentiasa saya guna kaedah mudah nak dapatkan Trafik Percuma ke blog ini. Sememangnya ramai blogger di tanah air kita yang guna kaedah ini. Walaupun blog biasa dan guna platform percuma blogspot sahaja. Namun masih dapat hasil lagi dengan blog.

Kepada anda yang nak jaga trafik blog bagi cantik aje. Saya galakkan anda gunakan kaedah Trafik Percuma ini juga. Insyallah ianya akan membantu menjaga dan menaikkan trafik blog yang masuk ke blog anda. Bila trafik banyak, hasil untuk kerja-kerja yang dibuat dengan blog juga akan bertambah.

Jika anda berminat boleh dapat panduan Trafik Blog Percuma ini. Salam kejayaan. oklah jom buat kerja.

Note:Badan rasa tak berapa sihat dengan keadaan jerebu yang masih tak baik lagi. Jika cuti buat kerja di rumah aje nanti.

13 Comments

  1. Replies
    1. Alhamdulilah dapat sikit-sikit aje. Boleh cuba tips nak naik kan trafik diatas Kmanis nak bagi dapat banyak Cpuv nuffnang.

      Delete
  2. Tak banyak sebab dibandingkan dgn side income online yg lain
    Tapi mata kakak tengok dah berderet tu hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa macam kurang daripada biasa. Tapi bersyukur juga masih ada.

      Delete
  3. lebat nooo mcm buah manggis dpn umah sy hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah khai ada manggis juga ker? Boleh cuba tips di atas nak merasa lebat juga nanti.

      Delete
  4. Saya dah lama tak cek account nuffnang..Tp itu ari cek mmg ada berderet pjg, sangkakan system dia yg rosak sbb tgk date atas dgn bwh sama je. Sbg berbaik sangka, mungkin Nuffnang tgh bermurah hati kot...hihi.. so, tahniah utk kita ye.

    ReplyDelete
  5. masyukk tuu makk., ;p

    ReplyDelete
  6. Tahniah ye PM.....saya seketul pun tak de rasanya...... huh lama dah tak tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti akan ada. Sabar berusaha. Boleh cuba tips trafik percuma yang saya kongsikan di atas.

      Delete
  7. hehehehe... masyukkk... teman pun lama dah tak buat entry pasal CPUV Nuffnang nie...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.