Kerja Part Time Sabtu Ahad

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Kerja Part Time Sabtu Ahad. Semalam Zali tanya saya apa saya buat bila hari sabtu dan ahad. Dia kata saya selalu aje sibuk walaupun hari sabtu dan ahad. Kalau pergi main futsal pun kejap aje. Tak ada nak lepak lama-lama borak ker apa ker. Nak balik rumah cepat aje, saya senyum. Saya cerita kat dia saya ada buat kerja part time sabtu ahad.

Kerja Part Time Sabtu Ahad
Kerja Part Time Sabtu Ahad
Kerja part time sabtu ahad yang saya buat jika tak ada apa-apa saya buat jobdirumah. Buat kerja dari rumah untuk tambah-tambah duit poket. Biasanya jika ada masa lapang sabtu ahad saya akan mengadap dan siapkan kerja yang saya ambil dari portal kerja online jobdirumah.

Zali macam minat dengan kerja part time sabtu ahad yang saya buat. Kerjanya hanya melalui online sahaja. Biasanya saya buat sejam dua, lepas tu rehat dan selesaikan keperluan saya yang lain-lain. Jika ada masa lapang lagi saya akan sambung kerja tersebut sampai siap. Macam tulah aktiviti kerja part time sabtu ahad saya. Bila ada masa lapang waktu malam saya akan buat juga.

Nak buat kerja dalam jobdirumah mudah aje. Mula-mula daftar dalam portal jobdirumah. Masa daftar sedikit bayaran sekali seumur hidup dikenakan untuk perkhidmatan pihak jobdirumah cari kerja kosong dan sediakan bahan untuk kita buat kerja dalam portal jobdirumah.

Selepas daftar, pihak jobdirumah akan bagi panduan berupa video tutorial dan panduan bertulis langkah demi langkah nak buat kerja dalam portal jobdirumah tersebut. Baca dan lihat video panduan tersebut sehingga faham dan mula buat kerja dalam portal kerja online jobdirumah.

Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kekosongan kerja dalam jobdirumah. Daripada email tersebut, kita boleh pilih nak buat kerja yang mana berkenan. Permulaanya buat kerja yang mudah dahulu. Bagi biasa dengan kerja-kerj yang terdapat dalam jobdirumah, dalam portal jobdirumah ada hampir 10 ribu kerja kosong setiap hari. Jika dapat 4-5 kerja jadilah buat permulaan.

Masa buat kerja, buatlah dengan sebaiknya. Jika kerja anda bagus, majikan mudah bagi kerja baru untuk anda. Ini kerana mereka dah tahu kebolehan anda buat kerja dengan cermat dan sempurna.

Bila kerja dah siap, hantar kerja anda buat dan dapatkan bayaran atas kerja yang dibuat. Bila dah dapat bayaran, cakaplah SYABAS untuk diri anda. Kerana anda dah berjaya buat kerja pertama anda dan dapat bayaran.

Setelah itu boleh minta kerja baru pula, macam-macam kerja ada. Jadi pilihlah kerja yang anda yakin anda boleh buat kerja tersebut. Jika dah mahir boleh buat kerja yang susah dan bayarannya juga biasanya agak lumayan.

Namun jika anda pandai cari kerja, anda boleh dapat kerja mudah dengan bayaran yang MAHAL. Ini adalah contoh kerja jobdirumah yang pernah saya dapat. Anda boleh lihat contohnya.

Oklah, jika anda berminat nak tambah pendapatan dengan buat kerja part time sabtu ahad. Anda boleh daftar jobdirumah hari ini dan dapatkan hasilnya.

Ramai yang buat jobdirumah dan berjaya menjadikannya sebagai pendapatan sampingan. Berminat! Anda boleh sertai jobdirumah dengan mendaftar disini-->> Daftar Jobdirumah

Selamat maju jaya kawan-kawan. Buat kerja sambilan macam ni memang seronok.

14 Comments

  1. bagus menjana pendapatan walaupun berada di rumah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Boleh cuba Farah. Ramai yang dah dapat hasil walaupun kerja sabtu ahad sahaja.

      Delete
  2. Bguih jna pendapatan..
    usaha selgi buleh....
    org jgn maleh..kipidap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Seronok buat kerja part time macam ni. Boleh sertai juga KM.

      Delete
  3. masyukkk tu makk mangis ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masyuk untuk yang nak tambah pendapatan sahaja.

      Delete
  4. Syabas utk diri sendiri bila dah berbuat yg terbaik..
    Hasil pun lumayan tu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kakak. Kena bagi terima kasih kat diri sendiri juga bila dah join jobdirumah ini.

      Delete
  5. huhuhuuhu... keep it up... Syabas... Gunakan masa yang terluang dengan sebaik-baiknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, betul tu izni. Buat kerja hari sabtu ahad memang best.

      Delete
  6. Gunakn hujung mgu sebaik mungkin. I like

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Guna untuk tambah pendapatan jika tak ke mana-mana.

      Delete
  7. boleh kerja hari biase sahaje ke?isnin hingga jumaat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh kerja sepanjang minggu 24/7. Farah bebas nak kerja waktu mana yang sesuai ikut masa yang anda. Boleh cuba. Ramai yang buat kerja dalam ni dan dapat hasil.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.