Hari Terbuka GLC Malaysia - GLC Open Day

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Hari Terbuka GLC Malaysia-GLC Open Day. Siapa tahu apa itu GLC? Bagi yang dah tahu ok lah kan. Tapi bagi yang tak tahu lagi. GLC ini kira mudah cerita adalah anak syarikat kerajaan tetapi syarikatnya adalah berkonsepkan swasta. Nak masuk kerja sini tak perlu nak isi borang SPA atau JPA dan sebagainya.

GLC Open Day- KLCC
Syarikat GLC ni ada banyak juga. Antaranya Tabung Haji, Maybank, CIMB Bank, TM, TNB dan macam-macam lagi. Betulkan semua syarikat ni jika nak masuk kerja di sini tak perlu isi borang SPA dan JPA. Anda boleh memohon terus dari mereka. Bagi anda yang nak tahu lebih lanjut tentang GLC ni. Pada 7-9 Ogos 2015 ini akan diadakan hari terbuka GLC di KL Convention Centre(KLCC). Hari terbuka ini terbuka untuk semua orang ramai menghadirkan diri dan melihat sendiri suasananya. Hari terbuka ni jika lebih 'meriah' lagi mereka namakan sebagai GLC Open Day.

Banyak agenda menarik yang disusun dan disediakan sepanjang berlangsungnya GLC Open Day 2015 kali ini. Antaranya terdapat hadiah yang lumayan yang disediakan kepada pengunjung yang hadir pada hari terbuka tersebut. Jadi jika anda nak dapat hadiah kena pergi dan dapatkan hadiah semasa berlangsungnya GLC Open Day 2015 ini.

GLC Open Day 2015 - Hadiah Menarik
Pada hari terbuka GLC Open Day 2015 ini juga anda berpeluang memohon kerja di syarikat GLC. Bagi adik-adik terutamanya pelajar universiti yang masih mencari kerja dan rasa berhajat nak kerja di dalam syarikat best-best macam ni jangan lepaskan peluang hadir ke GLC Open Day 2015. Mana tahu dapat kerja di salah satu syarikat GLC negara kita. Kepada anda yang bekerja dari rumah dan berminat nak kerja dengan GLC boleh datang juga nanti. Walaupun kemudahan dan ganjaran tidak sehebat bekerja dengan kerajaan terus. Namun banyak juga manfaat yang diberikan kepada pekerja mereka. Yang ini biasanya berbeza bagi setiap syarikat. Nak tahu kena pergi tanya sendiri nanti yea. Jangan lupa bawa resume anda bersama.

Oklah, bagi anda yang nak tahu lebih lanjut lagi tentang GLC Open Day 2015 ini. Anda boleh dapatkan maklumat-->> GLC Open Day 2015  bulan kemerdekaan pun dah dekat ni.

Sekian, Jumpa di sana nanti jika berkesempatan.

6 Comments

  1. Hubby kakak salah satu executive di sykt GLC
    Betullah sebagai government link company permohonan kerja direct pada sykt bukan melalui SPA/JPA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun pernah bekerja di dua syarikat GLC akak. Sekarang tidak lagi.

      Delete
  2. Hee... lupalah dik
    Selamat Hari raya dari kakak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akak. Selamat Hari Raya juga.

      Delete
  3. Assalam..
    Nak tnya, kalau nk mohon job di GLC ni hanya bawa resume shaja ke?
    Maaf brtnya.. budak baru blaja.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak selamat bawa siji-sijil anda juga. Bawa ijazah semua yang patut. Mana tahu mereka nak tengok masa temuduga.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.