Dapat 3 CPUV Earning Nuffnang Lagi Jun 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat 3 CPUV Earning Nuffnang Lagi Jun 2015. Alhamdulilah rezeki bulan ramadhan. Masih dapat lagi hasil dari blog. Walaupun tak banyak tapi berterusan. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Suka juga dapat hasil dari buat kerja sambilan macam ni. Ada aje yang dapat.

Dapat 3 CPUV Earning Nuffnang Lagi Jun 2015, nuffnang,
Dapat 3 CPUV Earning Nuffnang Lagi Jun 2015
Bulan Ramadhan bagus baiknya banyakkan masa buat amal ibadat kepada Allah SWT. Bulan Ramadhan hanya datang setahun sekali sahaja. Banyak entri bulan ramadhan ni saya buat entri auto publish. Sampai masa keluarlah entri-entri yangs saya tulis tersebut.

Namun ada juga entri yang dibuat dan terus publish. Tengok keadaan masanya juga.

Apa pun kali ni nak berkongsi saya dapat 3 CPUV Earning Nuffnang Lagi Jun 2015. Terima kasih buat pihak nuffnang dan para pengiklan yang sudi meletakkan iklan mereka dalam blog saya. Jasamu dikenang.  Bagi yang nak tahu apakah perkara menarik yang pihak nuffnang letak dalam blog saya. Anda boleh lihat iklan-iklan nuffnang dalam blog ni. Seronk buat kerja dan menjana pendapatan sampingan macam ni.

Baiklah, bagi kawan-kawan yang nak belajar buat duit dengan blog ni. Saya sarankan anda gunakan platform PERCUMA macam saya guna ni. Iaitu platform blogger atau pun di kenali juga blogspot. Ianya PERCUMA selagi pihak google berbesar hati nak sediakan lagi platform percuma ni. Jika mereka nak berhentikan kenalah cari platform lain pula.

Namun jangan risau, setakat ini tak ada lagi cerita tak best tentang blogspot ni. Cerita best banyaklah. Saya ada hampir 100 blog blogspot. Namun berbagai tujuan saya gunakannya. Yang ni tak perlu nak cerita sangat. Tak penting..hehehe. Jika nak tahu juga anda boleh rujuk kenapa saya guna platform blogspot sampai hampir 100 blog saya di sini. -->> Blogspot Best

Pada saya mempunyai 100 blog ini tidak susah jika kita pandai mengurusnkannya. Maknanya setiap hari kena tulis 100 entri ker? hahaha.. tak adalah.. Kena pandai rancang dan tahu hala tuju setiap bog yang dibina. Menulis blog tidak susah jika tahu menguruskannya. Perkara ni ada diterangkan oleh pakar penulis blog dalam panduan beliau. Anda blog baca infonya disini-->> Rahsia Penulis Blog

Bagi anda yang belum pernah dapat CPUV Earning Nuffnang ini.Saya ada kongsikan 'Tips Nak Dapatkan CPUV Earning Nuffnang'. Nak tahu lebih kena rujuk entri tersebut dan cuba buat yea.

Selamat berpuasa kawan-kawan.

5 Comments

  1. bestnya,nuffnang kak ana semakin menyepi je laa ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah masih ada lagi. Boleh rujuk tips di atas akak. Harap dapat membantu.

      Delete
  2. Alhamdulillah, rezeki blogging =)

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.