Bongkar Buat Duit Dengan Facebook

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Bongkar Buat Duit Dengan Facebook. Masa mula-mula saya kenal facebook saya fikir  facebook ni untuk suka-suka aje. Macam sosial media lain juga macam myspace,friendster dan lain-lain yang sama waktu dengannya.

Tapi bila dan lama dengan facebook ni baru perasan. Sebenarnya ramai yang dah berjaya buat duit dengan facebook ni. Bukan seringgit dua malah beribu-ribu lemon yang mereka dapat. Macam mana tu yea?

Bongkar Buat Duit Dengan Facebook
Jika anda bertanya-tanya macam mana nak jana dan buat duit dengan facebook dan mendapat pulangan yang berganda-ganda dengan facebook ni.  Anda boleh dapatkan " Panduan Mudah Buat Duit Dengan Facebook ". Mulakan langkah bijak anda bersama facebook dalam menjana pendapatan.

Pengaruh Besar Media Facebook di Alaf Baru.
Boleh dikatakan ramai yang ada facebook sekarang ni. Daripada golongan orang besar mahupun orang kecil, pelajar sekolah lebih-lebih lagi pelajar universiti. Malah syarikat-syarikat kecil dan besar pun ada facebook mereka sendiri untuk memudahkan pelanggan bertanya dan mendapatkan maklumat

Sekarang ni apa-apa sahaja berita dan apa-apa yang berlaku dalam dunia dapat diketahui dengan cepat aje dengan adanya facebook ni. Facebook ni lagi laju pada berita tv kan?

Bagitu juga dengan menjana pendapatan dengan facebook ni. Melalui facebook banyak peluang perniagaan yang boleh kita perolehi jika anda tahu caranya. Rugi rasanya jika kita hanya jadikan facebook untuk suka-suka dan sekadar untuk bersoasial aje. Sebenarnya dengan facebook dah ramai
antara kita yang dapat menjana pendapatan 5 angka setiap bulan. Tidak musatahil sebenaranya. Jika kita tahu caranya, memang tak susah nak dapat 5 angka setiap bulan dengan facebook.

Bagi anda yang masih tercari-cari cara untuk buat duit denga facebook ni. Jangan lepaskan peluang anda untuk cuba dan menjana pendapatan dengan facebook ni yea. Dapatkan panduan yang berguna ini. Hari ini dengan facebook pun boleh buat duit tau. Manfaatkan media sosial ini dengan sebaiknya. Zaman-zaman harga barang naik ni. Untung rasanya jika kita jadikan facebook ni untuk jana pendapatan sampingan kita.

Dapatkan " Panduan Buat Duit Dengan Facebook " ni. Insyallah anda akan berpuas hati.

Selamat berjaya!

21 Comments

  1. wahh..macam2 cara buat duit sekarang..tak terkejar kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba juga kakyon. Sambil ada facebook. boleh jana pendapatan juga.

      Delete
  2. Salam.Sama larrr...guna FB utk biz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus tu. ramai yang buat duit dengan fb sekarang ni.

      Delete
  3. Macam-macam cara nak tambah duit cuma nak dan tak aje.
    Kalau rajin memang dapatlah..

    ReplyDelete
  4. dgr mcm teruja sgt.... kn
    tapi tulh kita byk perkara lain nk buat... skdr suka2 saja fb tu...
    yelh dr mmbung masa bsik jna pndapatan kn.. good.
    pd yg rajin lh.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih. Boleh cuba juga KM. Harap dapat income tambahan dengan Facebook ni.

      Delete
  5. Hehehehe... harap admin dapat banyak side income... teman tak leh nak join sangat... tak berkesempatan... urusan seharian pun dan ambil banyak masa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun buat secara part time aje. Memang best buat duit dengan facebook ni Izni.

      Delete
  6. Hai admin,

    Individu yang berjaya buat duit di facebook, ianya bukan berita baru. Dah ramai yang tahu.

    Mungkin benar, mereka ada strategi dan teknik yang bagus. Ramai yang berminat untuk mendapat strategi dan teknik dari mereka yang berjaya ini.

    Tapi persoalannya, mengapa tak semua yang berjaya. Ada satu perkara yang tak ramai dedahkan.

    Iaitu kesungguhan dan konsisten dalam amalan teknik yang diajarkan. Sebenarnya, bukan melalui facebook sahaja boleh menjana income, kalau betul caranya melalui forum boleh, melalui blog, bahkan kalau betul caranya, kita boleh berjaya dalam perniagaan internet walaupun tanpa laman web.

    Ya, berapa ramai usahawan yang betul-betul konsisten mengamalkan setiap ilmu pemasaran yang dipelajari? Ada sesetengahnya, hanya 'Hangat-hangat tahi ayam sahaja'.

    Itulah punca sebenarnya apabila ada yang tidak berjaya dalam perniagaan internet. Ini adalah pandangan ikhlas dari saya. Belajar ilmu pemasaran itu baik.

    Tetapi, perlu juga mempelajari bagaimana untuk pastikan yang kita sentiasa konsisten dengan teknik yang kita belajar.

    Salam kejayaan dari saya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu pandangan yang bagus. Jika ada semangat tanpa belajar dari yang tahu pun susah juga. Nanti salah cara penat aje. Panduan di atas untuk yang berminat nak buat income dengan fb aje.

      Delete
  7. itu lah belum kesempatan lagi nak explore jobdirumah tu... still keje lg rasa x terkejar... insyallah bila ada masa mmg berminat nak sertai..

    ReplyDelete
  8. ikut fb terbaik, senang skit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu EA. Senang nak buat bisnes dengan fb jika tahu cara yang betul.

      Delete
  9. Dengar cerita, mulai tahun hadapan FB akan menyekat post berbentuk pengiklanan dan fan page perniagaan. Kalau nak juga kena bayar. Nampaknya xde yg percuma lepas tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fb buat macam tu habis lah fb. Rasanya baru khabar angin baru tu. So far, ramai yang dah berjaya dengan fb buat duit online ni Bm.

      Delete
  10. Memang mcm2 teknik sekarang ni, tapi kita kena fokus betul2 sbb ramai yang tak berjaya kerana tidak fokus, mudah berputus asa dan takde smangat dah..so apa2 pun mesti fokus betul2 baru blh masyuk bertubi2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Ramai yang berjaya jika buat dengan cara yang betul dan berguru dengan yang pakar kan. Tak rugi buat duit dengan fb ni. Masyuk..

      Delete
  11. BOLEH AJAR SAYA TAK MACAM MNA NK BUAT DUIT GUNA FB

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.