Mengapa Blogger Perlu Join Advertorial.MY

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Mengapa Blogger Perlu Join Advertorial.MY. Rasa teruja tengok Anugerah Skrin 2014 malam tadi. Tak sangka pula adik 'Puteri Balqis' menang anugerahkan. Jika nak bandingkan pelakon lain yang jauh lebih lama dan otai daripada adik 'Puteri Balqis' memang tidak saya duga beliau boleh menang anugerah tersebut. Tahniah saya ucapkan kepada adik 'Puteri Balqis'. Kata-katanya buat saya mengalirkan air mata. Memang menyentuh hati. Saya tengok tak habis pun ada hal lain yang nak dibuat lepas tu.
Mengapa Blogger Perlu Join Advertorial.MY, Advertorial.MY,
Mengapa Blogger Perlu Join Advertorial.MY
Berbalik pada cerita mengapa blogger perlu join Advertorial.MY ni, ceritanya lebih kurang macam kejayaan adik 'Puteri Balqis' tadi. Kata orang rezeki setiap orang tiada yang tahukan? Rezeki daripada Allah SWT dan kita yang tinggal di dunia ni kena usaha mencari rezeki. Kita usaha, tapi kena yakin yang bagi rezeki Allah SWT.

Jadi saya nak ajak blogger semua, yang baru mahupun yang dah lama join Advertorial.MY. Kenapa saya ajak join? Sebabnya ini adalah peluang blogger untuk buat duit melalui blog anda. Nak join Advertorial.MY ni kena lah anda seorang blogger. Jika anda tak ada blog, buat blog lepas tu baru join Advertorial.MY ni.

Peluang Baru Buat Blogger..
Sekarang ni blog dah jadi media sosial yang glamor-glamor gitu. Ramai antara kita yang nak cari apa-apa tentang barang atau perkhidmatan kita akan gunakan enjin carian seperti google, yahoo, MSN dan macam-macam lagi untuk dapatkan maklumat tersebut. Bila cari hampir 98% kita akan dapatkan review barang atau perkhidmatan tadi di dalam blog kan? Walaupun kita jumpa carian barang tersebut di laman website pengeluar produk. Tetapi kita lebih suka nak baca cerita tentang barang tersebut yang diceritakan oleh blogger kan? Betul tak?

Sabab apa macam tu? Mudah jawap sebab, kita nak tahu apa cerita disebaiknya kan? Baik atau buruk barang tersebut, kualitinya macam mana, harganya berapa, mana nak dapat dan macam-macam lagi yang kita nak tahu tentang barang tadi akan diceritakan dalam blog tersebut. Jadi dari  situ kita semua boleh nampak kepentingan blog sebagai medium pengiklanan  masa kini yang sememangnya berkesan laris gitu.

Kerana itu juga ramai dikalangan pengiklan hari ini yang minta blogger buat penulisan review tentang barang atau perkhidmatan mereka dan mereka BAYAR blogger tersebut. Bukan tulis saje aje tau, menulis review dan dibayar, BEST kan?

Mengapa Blogger Perlu Join Advertorial.MY?
Pada yang dah tahu tak perlu saya carita, tapi pada yang belum tahu saya nak cerita ringkas. Advertorial.MY ni mudah cerita dia sebagai orang tengah antara blogger dan 'pengiklan'. Ceritanya macam ni, pengiklan nak minta blogger menulis review untuk barang atau perkhidmatan mereka. Jadi pengiklan akan cari blogger-blogger yang berdaftar dalam Advertorial.MY ni dan mereka akan bayar blogger tersebut untuk membuat penulisan review barang mereka. Kira inilah caranya nak buat duit dengan Advertorial.MY

Blogger tak perlu bersusah payah nak email atau call tanya mana-mana pengiklan untuk memohon job menulis review dari mereka. Pengiklan akan datang cari blogger yang terdapat dalam Advertorial.MY yang mereka rasakan sesuai dengan bajet dan jenis barang yang nak di iklankan menulis review tentang barangan mereka. Jika pengiklan setuju dengan harga yang blogger tawarkan. Blogger menulis dan terbitkan entri tersebut dalam blog mereka dan pengiklan akan bayar kepada blogger.

Dengan adanya Advertorial.MY ni akan memudahkan pengiklan nak dapatkan servis penulisan review daripada blogger. Kira blogger dan pengiklan akan berada dalam situasi menang-menang. Blogger dapat bayaran dan pengiklan dapat pulangan bila pelanggan membeli atau menggunakan perkhidmatan mereka hasil daripada pelanggan tersebut baca penulisan review blogger tersebut.

Boleh faham ker??..

Harap-harap anda (blogger) faham. Jadi melalui Advertorial.MY ni peluang blogger nak dapatkan duit hasil dari menulis review adalah sangat lumayan. Untuk pengetahuan blogger, duit bayaran yang anda terima hasil penulisan review tadi, pihak Advertorial.MY tidak akan ambil walau SATU SEN pun. Kesemua duit yang anda dapat menjadi MILIK anda sepenuhnya.

Katalah, jika satu minggu dapat satu tugas yang berharga RM50 pun dah ok. Darap dengan empat minggu jika dapat lagi dah jadi RM200. Balik modal pendaftaran pertama kali. Itu baru satu syarikat yang nak gunakan khidmat anda. Jika ada 3-4 syarikat RM200 darap 3 dah jadi RM600 sebulan. Banyakkan? Itu baru harga RM50. Kalau harga RM100, RM200 atau berapa lagi yang anda mampu yakinkan pengiklan dengan kemampuan blog anda. Maka bayaran yang anda terima tu anda boleh kira sendiri. Saya sertakan satu email jemputan pertama pengiklan nak buat penulisan Advertorial melalui blog saya. Boleh baca disini-->> Dapat Tugasan Pertama Dengan Advertorial.my

Dapat Tugasan Pertama Dengan Advertorial.my
Dapat job pertama..alhamdulillah.
Baiklah, bagi yang dah join dan dah dapatkan hasil dari Advertorial.MY ni saya ucapkan syabas dan tahniah. Teruskan usaha anda. Bagi blogger yang belum join saya nak ajak anda sertainya juga. Lagi ramai lagi bagus. Insyallah dengan menyertai Advertorial.MY ni blogger boleh jadikan sumber rezeki penulisan review dalam Advertorial.MY ni sebagai sumber untuk menjana pendapatan sampingan yang lumayan.

Berminat, anda boleh sertai di sini--> Pendaftaran Advertorial.MY.

Semakin ramai pengiklan yang tengah cari blogger untuk menulis review. Jadikan blog anda salah satu dari blogger yang bertuah tersebut. Sertai Advertorial.MY sekarang sebelum terlambat. Daftarlah segera. Pendaftaran Advertorial.MY (klik sini)

Selamat maju jaya, buat duit dengan blog best.

10 Comments

  1. tahniah pd balqis tu.. mmg bijk pun berlakon.. mtg mcm orh dewasa.. mungkin persekitaran dia kut..

    byk info yg di kongsikn disini...
    rajin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Macam tu juga dengan blog. Tak semestinya blog biasa tak boleh jana income kan. Join advertorialMy ni untung.

      Delete
  2. IMAN xdftr ag...nnt iman nk try boleh ke?ada income ke wlau xbest entry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada income, ramai blogger dah dapat hasilnya join ni nurul.. Jemput join juga.

      Delete
  3. Memang menarik... tapi teman tak berkesempatan nak buat review tu... Nak buat entry post kat blog pun agak sendat jugak nie... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang menarik. Boleh bertolak ansur dengan pengiklan. Sebab mereka juga tahu kita bukan blogger spenuh masa. Jemput join izni. Masyuk insyallah.

      Delete
  4. dpt advertorial mmg masyuk...

    ReplyDelete
  5. nampak menarik untuk saya buat side income.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Nor. Sila join, Pengiklan memang tengah cari blogger sekarang ni.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.