Dapat RM101 dengan 8Share

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat RM101 dengan 8Share. Alhamdulillah nampaknya sudah sampai target 8share saya. Dah lebih RM100. Dah boleh nak cash out 8share ni. Jika diikutkan dalam akaun bila dah ada RM50 boleh cash out. Tapi masa tu rasa tak nak lagi. Jadi saya simpan-simpan bagi beranak lagi akhirnya target nak dapat RM100 tercapai. Alhamdulillah.

Dapat RM101 dengan 8Share
Dapat RM101 dengan 8Share
Dalam masa terdekat ni rasanya nak cash outkan hasil buat duit dengan 8share ni. Nak kena kumpul balik bagi dapat macam ni kena buat macam sebelum-sebelum ni juga nampaknya. Kongsikan pada tempat yang sepatutnya. Seronok buat kerja dari rumah ni.

Sedikit Tips Nak Buat Duit Dengan 8Share.
Oleh kerana terget pun dah sampai. Saya nak kongsikan lagi beberapa tips dan panduan dengan anda cara-cara nak dapat hasil mudah dengan 8share ni. Jika sebelum ni pun saya dah kongsikan. Rasanya kali ni ada tambahan lagi.

1) Mula-mula bagi yang tak ada lagi akaun 8share ni. Anda kena daftar dulu. Pendaftarannya PERCUMA. Boleh daftar sini--> Daftar 8Share

2) Dah daftar kongsikan perkongsian iklan 8share tu dengan kawan-kawan ada. Kongsi dengan cara berhemah. Jangan paksa kawan-kawan klik pula. Nanti tak pasai-pasai akaun anda kena sekat. Bila jadi macam tu tak dapatlah hasilnya.

3) Kongsikan iklan 8share anda dalam wall facebookgoogle plus, twitter , blog dan macam-macam media sosial yang anda ada. Insyallah akan ada hasilnya.

4) Jika anda ada senarai email yang banyak. Anda boleh hantar email kepada kawan-kawan anda juga. Dalam email tersebut boleh ceritakan tentang apa yang anda nak kongsikan dengan kawan anda tersebut. Jika beliau klik dan baca iklan tersebut. Anda akan dapat hasilnya.

Rasanya dah banyak cara ni jika anda dapat praktikkan kesemua cara-cara di atas. Jika betul dengan caranya. Mungkin mudah aje anda nak cash out setiap bulan. RM50 cepat aje nak dapat jika anda buat sungguh-sungguh dan kena dengan caranya. Mudah aje jika nak maju dengan 8Share ni.

Baiklah. Bagi yang belum daftar dan rasa nak hasil macam saya dapat RM100 setiap bulan. Anda boleh daftar 8Share secara PERCUMA disini--> Daftar 8Share (klik sini)

Tak mudah nak dapat hasil yang lumayan dengan blog ni. Pokoknya kata orang bijak pandai. Kita kena rajin belajar dan rajin berusaha. Jika ada dua ni insyallah peluang anda untuk berjaya dalam dunia blog ni mudah. Insyallah dari blog dapat tambah pendapatan sampingan.

Saya masa baru-baru belajar buat blog pun tak pandai juga. Rajinkan diri beli ebook-ebook yang bagus insyallah akhirnya sikit-sikit datangkan hasil. Anda pun jika nak berjaya rajinkan diri belajar dari mereka yang pakar. Sebagai cadangan untuk berjaya dalam dunia blog ni. Saya sarankan anda menuntut ilmu daripada ebook panduan " Buat Duit Blog " insyallah dalam ni tuan punya ebook ajar satu-satu cara mudah nak berjaya untuk buat duit dengan blog.

Jangan lepaskan peluang keemasan untuk belajar buat duit dengan blog ni kawan-kawan. Dapatkan perkongsian ilmu yang berguna ni "  Buat Duit Blog " (klik sini)

Selamat berjaya!!

10 Comments

  1. wow best, beranakkanlah lgi. biar beratus lemon.. baru berbaloi.. kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea, tapi rasa nak ambil dulu. Rasa hasilnya. Nanti jadi banyak balik insyallah. Boleh cuba juga KN.

      Delete
  2. Untung org rajin kan..
    Ini baru satu tempat yg lain lagi hmmm... habuan org rajin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berkongsi untuk galakan kawan-kawan lain buat sama Kakak. insyallah kumpul lama-lama boleh hasilnya.

      Delete
  3. Anonymous3.11.14

    8share cara paling mudah menjana pendapatan diinternet setakat ini. Tahniah bro..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Hamidi. Insyallah sama-sama usaha untuk tambah pendapatan. Memang bagus buat 8share untuk tambah pendapatan.

      Delete
  4. Setiap bulan minima RM100 ? Hebat dah tu tuan...tahniah...Sy akan ikut step by step yg tuan tunjukkan di atas tadi tu..terima kasih di atas perkongsian ilmu tuan buat duit dengan berblog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Boleh cuba 8share ni. Dapat income dari internet memang best.

      Delete
  5. Kalau nak cepat naik earning dia, pakai yang cara keempat tu. saya dah test dah hhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua cara di atas memang cepat dapat earning jika kita rajin dan buat dengan cara yang betul.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.