Cash Out Request 8Share Dah Lulus

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Cash Out Request 8Share Dah Lulus. Alhamdulillah dapat berita gembira dari 8share. Beritanya adalah " Your cash out request is verified " kalau dalam bahasa melayu kita " Permintaan wang tunai daripada anda disahkan ". Insyallah dalam masa 1-2 minggu masuk dalam akaun bank yang saya daftar dengan 8share. Rasa macam teruja pula. Rezeki dengan 8share. Sambil-sambil tulis blog. Boleh buat duit dengan 8share ni.

Cash Out Request 8Share Dah Lulus,8share,
Cash Out Request 8Share Dah Lulus
Jika diikutkan dari email tersebut juga. Nanti pihak 8share akan tolak juga RM1 untuk kos pengurusan mereka. Kira pandailah mereka ni. Bagi awal-awal seringgit. Lepas tu ambil balik. huhu.. Biasalah kan orang berniaga. Mesti nak untung punya. Apapun jadi lah, hasil dari buat duit dengan 8share ni. Akhirnya dapat juga saya cash out RM101 dengan 8share ni. Siapa nak bagi duit free jika tak berusahakan?

Baiklah, bagi anda yang ingin merasai juga hasil buat duit dengan blog bersama 8share ni. Saya galakkan anda sertainya. Insyallah disamping menulis dan mempunyai blog sendiri. Anda juga boleh menjana pendapatan secara part time dengan 8share ni. Anda boleh daftar PERCUMA di sini-->> Daftar 8Share

Seronok sebenarnya buat duit dengan blog ni. Hari ni ramai juga syarikat diluar sana yang dah mula nampak kesan blog kepada perniagaan mereka. Jika berminat dan ingin menjana pendapatan sampingan sebagai penulis review produk. Anda juga boleh sertai " Advertorial.MY ". Setiap penulisan review anda akan dibayar oleh para pengiklan yang ingin mengiklankan produk dan perkhidmatan mereka melalui blog. Ramai blogger yang dah berjaya. Anda bila lagi? Jom sertainya.

Berminat, anda boleh daftar di sini--->> Pendaftaran Advertorial.MY.

Selamat berusaha kawan-kawan.

8 Comments

  1. Alhamdulillah....tahniah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akak. Boleh cuba daftar juga. Percuma aje.

      Delete
  2. Replies
    1. Alhamdulillah. Boleh lah tambah sikit-sikit perbelanjaan yang ada. Boleh cuba juga akak Mayang.

      Delete
  3. Syukurlah berkat rajin dan usaha ada imbuhannya.

    ReplyDelete
  4. waaaaa... bestnya. dah lama x main dengan 8share nih.

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.