Komisen Pendapatan ke-11 dari Ashadee dan Panduanya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Komisen Pendapatan ke-11 dari Ashadee dan Panduanya. Alhamdulillah komisen dari buat duit dengan Ashadee dapat lagi. Ini kali yang kesebelas nak cerita. Yang ke-10 ada cerita disini. Ada juga yang masuk sikit-sikit. Tak sempat nak cerita. Sibuk dengan urusan lain. Rasanya ini adalah rezeki pertama selepas raya dengan Ashadee  ini, boleh juga buat tambah-tambah perbelanjaan yang ada. Boleh buat bayar PTPTN pun jadilah.

Komisen Pendapatan ke-11 dari Ashadee dan Panduanya, Ashadee,
Komisen Pendapatan ke-11 dari Ashadee dan Panduanya
Seronok sebenarnya buat duit dengan Ashadee ini. Kita jual barangan mereka dan hasil dari jualan tersebut ada komisen yang mereka bagi kepada kita. Kira macam 'jurujual' jugalah. Belajar selok belok barangan tersebut dan cuba mana yang patut dan mula buat pasaran. Ada rezeki kita, barang yang dijual ada yang nak beli, orang tersebut beli dan kita akan dapat komisen dari jualan tersebut.

Komisen bergantung kepada mereka. Ada macam-macam. Ada 10%-50%. Jika nasib baik ada yang boleh dapat sehingga 80%. Lumayan juga sebenarnya. Katalah barang tersebut berharga RM10 jika dapat jual kita akan dapat RM8. Kalau barang tersebut berharga RM100 bukan dapat RM80. Kira mudah matematik.

Apa pun penting usaha dan dapat belajar dengan cara yang betul. Kata orang nak berjaya kita kena usaha. Usaha yang berterusan sehingga kita berjaya. Jika kita buat satu-satu perkara sekejap sahaja itu belum boleh kata kita berusaha. Tetapi jika kita buat sesuatu perkara dengan berterusan insyallah ini baru boleh kata kita bersusaha. Tidak hanya sekadar hangat-hangat tahi ayam. Dah habis panas kita berhenti berusaha. Bila dah panas balik usaha balik. Jika kita buat macam tu lama-lama kita akan malas dan berhenti dipertengahan jalan sahaja.

Dengan usaha sahaja tidak cukup sebenarnya. Apa yang lagi penting adalah ilmu untuk mendapatkannya. Jika berusaha sahaja dan buat ikut suka hati kita sahaja pun tak boleh juga. Perlukan ilmu untuk buat dengan betul. Melalui program buat duit dengan Ashadee pun macam tu juga. Anda nak buat dan berusaha hendaklah denga cara yang betul. Dengan berpandukan cara dan ilmu yang betul. Tanpa panduan yang betul anda akan kecundang dan sukar nak dapat kejayaan yang diimpikan.

Alhamdulillah melalui Ashadee ini, pihak mereka ada menyediakan Kelas Online secara PERCUMA. Di dalam kelas online tersebut akan di ceritakan cara yang betul macam mana anda nak menjana pendapatan dan buat duit dgan cara yang betul. Kelas online Ashadee  adalah terhad untuk mereka yang berdaftar. Pandaftarannya adalah PERCUMA. Masukkan maklumat email, tarikh dan masa yang anda rasa sesuai untuk sertainya. Anda boleh pilih mengikut masa yang diberikan. Jika anda berminat nak buat duit dengan Ashadee ini. Anda boleh belajar secara PERCUMA dengan mendaftarkan diri disini--->> " Kelas Online PERCUMA Ashadee ".

Kelas Online PERCUMA Ashadee
Kelas Online PERCUMA Ashadee
Daftar dan tunggu email pengesahan daripada pihak Ashadee. Tulis dan buat catatan untuk kelas anda nanti. Jangan sampai terlepas pula. Selamat maju jaya dengan Ashadee.

10 Comments

  1. saya ada dapat juga cuma malas up cerita heee..tahniah admin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya harap dapat lagi suri. Tahniah juga untuk suri.

      Delete
  2. tahniah dah banyak berhasil, semoga terus suskses.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih DH. Sikit baru dapat. Harap-harap ada lagi selepas ini.

      Delete
  3. perghh..minta satu entri tips power yg mmg power buat duit dgn ashadee, plz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada tips power EA. Boleh ikut kelas online yang pihak ashadee bagi lagi power. Percuma sahaja. Daftar nanti boleh dengar penerangan dari ashadee. Lihat link yang saya bagi di atas. Jangan lepaskan peluang untuk sertai secara PERCUMA.

      Delete
  4. tahniah! cik m memang rajin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kakyon. Boleh cuba ashadee juga jika nak tambah pendapatan. Boleh ikuti kelas Percuma yang di sediakan.

      Delete
  5. Alhamdulillah. REzeki. KEna rajin sebenarnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Boleh cuba juga jika nak belajar buat duit dengan Ashadee. Boleh daftar kelas online PERCUMA mereka tu. Nanti mereka akan tunjuk cara-caranya.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.