Dapat RM7.40 dengan 8Share

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat RM7.40 dengan 8Share. Macam banyak kan? haha.. Sebenarnya sikit aje ni. Ada yang orang lain dapat banyak lagi. Itu orang, saya pun pernah dapat banyak juga rezeki dengan 8Share. 8Share ini tidak menentu pencapaian. Jika kita rajin buat akan dapat banyak, jika malas dapat sikit. Apa pun syukur lah dapat banyak hari ini. Letak dan biar macam tu. Ada orang minat nak baca perkongsian saya, dapatlah hasilnya. Jika tak ada yang minat, dan saya pun ada penyakit malas. Tak dapatlah hasilnya. Buat kerja online macam ini memang seronok

Buat Duit Dengan 8Share
Boleh dapat duit dengan 8share
Seronok buat duit dengan blog melalui 8share ini. Antara cara yang paling pantas nak buat duit dengan blog. Setiap perkongsian yang kita buat, dan ada orang melihatnya. Kita akan dapat upah. Biasanya RM0.20. Tak banyak pun kan? Tapi lama-lama jika kumpul dan biar boleh jadi banyak juga. Salah satu cara nak buat kerja sambilan di rumah juga.

Hasil dari 8Share saya, saya boleh buat bayar PTPTN. Percaya tak? Saya sekarang ini berusaha melalui medium buat duit dengan blog nak bayarkan hutang belajar PTPTN. Gaji simpan untuk benda lain yang lagi perlu. Hasrat saya nak jadikan 8share ini sebagai mesin duit untuk bayar PTPTN insyallah berjaya pada saya.

Bagi anda yang nak sertai 8Share juga. Anda boleh berbuat demikian. Daftar 8share dengan PERCUMA --->> Daftar 8share (klik sini) dan selepas anda berdaftar. Pihak 8Share akan bagi terus RM1.00 sebagai hadiah berupa semangat untuk anda membuat perkongsian secara bijak. Bila anda dah join 8share ini, anda kena ingat jangan main tipu dengan mereka. Jika pihak 8share tahu anda ada buat perkara yang melanggar etiqa dan syarat-syarat. Mereka tidak akan teragak-agak untuk membekukan akaun anda daripada program 8share. Bila dah cukup nilai minimum RM50 dalam akaun. Duit akaun 8share boleh cash out. Seronok.

Bagi kawan-kawan yang berminat nak jana duit dan bekerja di rumah sahaja. Anda boleh jadikan 8share sebagai salah satu punca untuk buat duit dengan blog anda. Semoga perkongsiaan buat duit dengan 8share ini membuka peluang baru kepada anda dan saya untuk terus berusaha mencari pendapatan sampingan dengan blog dan mungkin satu hari nanti anda boleh bekerja dari rumah dengan hanya menggunakan 8share ini sahaja. Memang seronok buat kerja sampingan di rumah.

Berminat nak buat duit dengan 8share. Anda boleh daftar percuma disini-->> Daftar 8share 
Setelah daftar, tengok email pengesahan daripada pihak 8share. Selamat berusaha dan selamat buat duit dengan 8share kawan-kawan.

Kepada rakan blogger yang akan menduduki Peperiksaan Online PENGUASA KASTAM GRED W41 pada 6 September 2014 nanti. Di sini ada sedikit perkongsian Soalan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41. Selamat maju jaya kawan-kawan.

6 Comments

  1. Replies
    1. Tak banyak juga Knor. Boleh dapat macam ni setiap hari pun dah ok. Harap-harap lepas ni dapat lebih lagi. Jom sertai juga akak.

      Delete
  2. Kalau tahu teknik, lumayan sebenarnya 8share ni. Blh cecah ratus2 sebulan dan sudah dibuktikan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Insyallah harap-harap lepas ni boleh dapat macam tu SP.

      Delete
  3. kalau kita rajin insyaallah tiap bulan mmg boleh cecah ratus2.. tapi sekarang 8share cam tak menenti tarikh proses cashout..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah betul tu Aien. Ramai dah yang berjaya buat duit dengan 8Share. Jom sertainya juga.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.