Komisen Jobdirumah Bulan July 2014 Kali Ke 62

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Komisen Jobdirumah Bulan July 2014 Kali Ke 62. Alhamdulillah ada rezeki lagi dengan jobdirumah. Dapatlah buat bekal sikit-sikit raya nanti. Boleh beli apa yang patut. Dah dekat raya macam ini rasa nak update pula komisen jobdirumah. Lama dah tak update, yang terakhir update rasanya bayaran yang ke 29. Kali ini update banyak-banyak juga. Malas nak update selalu, nanti ramai yang nak minta belanja.hehehe.

Alhamdulillah rezeki masih ada bersama Jobdirumah. Portal kerja sambilan yang banyak membantu rakyat Malaysia dalam menjana pendapatan sampingan walaupun berkerja dari rumah.

Komisen Jobdirumah Bulan July 2014 Kali Ke 62, jobdirumah,
Bayaran Komisen Jobdirumah Bulan July 2014 Kali Ke 62
Atas ini kira jumlah komisen yang saya dapat setakat berubahnya sistem jobdirumah. Sebelum ini ada dapat juga masa sistem lama.Dah lupa. Masa sistem lama lupa nak kira rekod jualan. Yang sistem sekarang senang sebab dia ada masukkan terus jumlah rekod transaksi. Jadi saya kira setakat rekod yang di paparkan dalam sistem baru ini sahaja. Yang lama tak simpan berapa rekod jualan sebelum ini.

Oklah berbalik kepada jobdirumah ini. Sebenarnya jobdirumah banyak membantu saya dalam menjana pendapatan sampingan. Masa mula-mula join jobdirumah memang susah nak dapat job. Tetapi berkat usaha yang berterusan. Sedikit demi sedikit saya belajar dan mula jana duit dengan Program Jobdirumah. Ianya portal kerja online yang membolehkann anda membuat kerja secara online di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Yang penting ada kemudahan internet untuk berhubung dengan pihak jobdirumah dan "majikan" yang anda buat kerja tersebut.

Dapatkan kerja yang sesuai dengan anda dan bila dah dapat kerja, buat kerja tersebut sehabis baik. Jangan buat cincai-cincai. Nanti lambat dapat bayaran. Tawaran kerjanya macam-macam ada, anda boleh pilih dan buat mengikut kesesuain anda. Cadangan saya mula-mula cari kerja yang mudah dahulu. Bila dah mahir selok belok dalam jobdirumah insyallah senang nanti anda nak dapatkan kerja. Insyallah jika rekod dan prestasi kerja anda baik. Kerja akan datang cari anda. Anda boleh tengok contoh kerja yang jobdirumah tawarkan disini.

Bayaran Komisen Jobdirumah Kali Ke 62, jobdirumah,
Bayaran Komisen Jobdirumah Kali Ke 62
Seronok sebenarnya buat kerja sampingan macam ini. Walaupun anda dah ada kerja tetap. Anda MASIH boleh lagi nak buat kerja dalam Portal Jobdirumah ini. Kena pandai uruskan masa yang ada. Bagi anda yang kerjanya memang di rumah boleh buat kerja ini juga. Bila anda berdaftar dengan jobdirumah. Pihak Jobdirumah akan bagi panduan dan video tutorial. Insyallah dengan mengikuti panduan yang diberikan oleh pihak jobdirumah anda akan belajar di situ cara dan langkah nak buat duit poket dengan jobdirumah.

Baiklah, panjang pula nanti saya cerita. Bagi anda yang nak buat duit dengan Jobdirumah.
Anda boleh daftar cepat-cepat disini.--->> Pendaftaran Jobdirumah.
Pendaftaran masih lagi dibuka, hari raya pun sudah semakin hampir insyallah boleh buat duit raya dengan Jobdirumah. Jom sertai Portal kerja online Jobdirumah.

10 Comments

  1. Alhamdulillah. Berkat rajin.
    Boleh guna utk Hari Rayalah nampaknya:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah boleh guna sikit-sikit akak. Terima kasih kakak.

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih akak. jom buat jobdirumah juga ;-)

      Delete
  3. apa2 pun kena rajin. tahniah CikM..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kakyon. Harap-harap dapat lagi.

      Delete
  4. Tahniah,rajin berusaha Insya Allah ada hasilnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akak. Boleh cuba juga akak. Insyallah akak pun boleh dapat.

      Delete
  5. tuan ada masuk list top 10 tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. List top 10 apa? Buat jobdirumah boleh tambah pendapatan sahaja saya tahu. ;-)

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.