Kerja Sambilan Yang Menguntungkan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Kerja Sambilan Yang Menguntungkan. Jarang kita dengar buat kerja sambilan tak dapat untung. Bila panggil kerja sambilan maknanya seseorang itu buat kerja sambilan dan dia juga mempunyai kerja tetap yang lain. Masa yang diperuntukan untuk kerja tersebut pun berkadar dengan pendapatan yang bakal diterima. Jika buat banyak dapat banyak. Buat sedikit dapat sedikit.

Kerja Sambilan Yang Menguntungkan, kerja sambilan, jobdirumah
Kerja Sambilan Yang Menguntungkan
Saya nak berkongsi tentang kerja sambilan yang saya buat dalam Portal Jobdirumah. Kerja sambilan dalam jobdirumah memang menguntungkan. Ianya mudah sahaja. Kerana semuanya diuruskan secara online. Selepas berdaftar dengan Portal Jobdirumah, setiap pagi pihak jobdirumah akan hantar email tentang kekosongan kerja yang terdapat dalam portal jobdirumah. Anda boleh pilih antara ribuan kerja yang terdapat dalam senarai kerja kosong tersebut. Nasihat saya, pilih kerja yang anda mampu buat dan kerja yang senang-senang dahulu. Anda boleh membuat pendaftaran disini-->> Daftar Jobdirumah.

Setelah berdaftar. Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kekosongan kerja kepada anda. Di sini anda boleh pilih kerja yang anda rasa mampu untuk buat. Jangan pilih kerja yang anda tak mampu buat. Nanti usaha yang dibuat untuk mendapatakan pendapatan tambahan tidak akan berjaya. Jadi pilih kerja yang mampu anda buat sahaja.

Bila dah dapat kerja tersebut mulalah buat kerja yea. Selesakan diri anda semasa buat kerja tesebut. Runding baik-baik dengan pihak majikan mengikut apa yang mereka mahu dan masa yang anda ada. Kira jangan sampai membebankan pihak anda dan juga membuatkan mereka tertunggu-tunggu kerja yang anda buat. Perancangan waktu amat penting juga.

Bila dah siap kerja, anda hatar kerja tersebut kepada pihak majikan yang anda buat kerja tersebut. Apabila mereka berpuas hati dengan kerja yang anda buat dan tak perlu nak ubah. Anda akan mendapat bayaran atas kerja yang anda buat tersebut.

Bila dah dapat bayaran, anda boleh mohon untuk kerja baru atau meneruskan kerja yang dah dapat sebelum ini. Boleh sahaja nak mohon banyak kerja dalam satu masa. Cuma saya nasihatakan buat kerja ikut kemampuan dan masa yang anda ada. Buat kerja sambilan yang menguntungkan ini memang seronok bila kita dah dapat bayaran. Rasa berpuas hati dengan bayaran yang diterima dengan apa yang kita bagi. Biasanya kadar upah yang diberikan memang bersesuaian dengan kerja yang dibuat. Kira sama-sama puas hati.

Bagi anda yang minat nak buat kerja sambilan yang menguntungkan ini dengan Portal Kerja Jobirumah. Anda bolehlah membuat pendaftaran. Insyalllah dengan kerja yang dibuat ini dapat menampung kos perbelanjaan yang bakal anda gunakan untuk menyambut Aidilfitri nanti.

Kepada yang dah sertai jobdirumah. Buatlah kerja dengan baik dan dapatkan hasil atas usaha anda. Bagi yang belum, saya sarankan anda sertainya. Jika anda berminat.
Anda boleh membuat pendaftaran disini --->> Daftar Jobdirumah.

Buat kerja sambilan yang menguntungkan ini memang best dan seronok. Salam bisnes online.

20 Comments

  1. Bagus kerja sambila untuk tambah pendapatan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Boleh buat kerja sambilan yang menguntungkan jika nak tambahkan pendapatan.

      Delete
  2. bagus kerja sambilan nih, tambah income boleh beli tayar keta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh beli kereta encikarman. Kalau nak ganti tayar kereta pun boleh juga. Jom buat kerja sambilan yang menguntungkan ini encikarman.

      Delete
  3. Salam Ramadhan PMDR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan juga buat akak sekeluarga.

      Delete
  4. setuju..rajinkan diri..buang sifat malas2 tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Knor. Rajikan diri dan buat kerja ambilan yang menguntungkan ini. Insyallah dapat lebih boleh buat bekal raya nanti.

      Delete
  5. Bagus ada kerja sambilan sebagai penambah pendapatan dan backup pada pekerjaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Bro DH. Dengan ada kerja macam ini boleh dijadikan penambah sumber pendapatan. berbaloi-baloi jika sertainya.

      Delete
  6. slow2...baru masukkan iklan kat dlm blog setelah 4 tahun berblogging, hee. lepas ni boleh check link PMDR beri tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, Bagus macam tu akak. Buat blog sambila jana pendapatan sampingan dengan blog. Insyallah nanti akan ada hasilnya.

      Delete
  7. di mana ada kemahuan di situ ada jalan kann
    selalunya malas menguasai padahal macam2 keja boleh tambah pendapatan
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Buat kerja sambilan macam ni sama ada nak atau tak sahaja. Jika buat betul-betul boleh tambah pendapatan.

      Delete
  8. JDR memang boleh buat duit online. Salah satu 'kerja' saya gak ni.,

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu bro HH. Buat kerja sambilan dengan jobdirumah boleh buat duit online.

      Delete
  9. kerja smbilan memang best, bleh jana income..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ika. Kerja sambilan boleh jana pendapatan tambahan.

      Delete
  10. JDR ni dpt duit cari org daftar ke mmg disediakan job?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jobdirumah ini ada kerja dalam portal mereka. Daftar dengan jobdirumah. Nanti setipa hari pihak mereka akan hantar email kerja kosong kepada kita. Dari email tersebut dapatkan kerja dan buat kerja. Bila dah siap akan dapat bayarannya. Ulang lagi proses ini untuk dapatkan bayaran. Saya ada cerita dalam entri di atas.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.