8Share Boleh Cash Out

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
8Share Boleh Cash Out. Alhamdulillah dah sampai RM50 dah tabung duit 8Share saya. Maknanya 8Share boleh cash out juga. Sama macam nuffnang semalam, "Nuffnang Boleh Cash Out". Kawan-kawan ada yang dah cash out juga 8share. Kepada yang dah dapat cash out saya ucapkan tahniah, kepada yang belum teruskan usaha murni anda untuk buat duit dengan 8Share ini yea. Bagi anda yang berminat nak buat duit dengan 8Share. Anda boleh daftar di sini dengan PERCUMA--->> Daftar Percuma 8Share (disini)

Sebenarnya best buat duit dengan 8Share ini. Bila sahaja anda daftar, pihak 8Share automatik akan bagi RM1 dalam akaun kita. RM1 tersebut mereka bagi mungkin nak bagi kita bersemangat nak jana pendapatan sampingan dengan 8Share ini. Pendaftarannya mudah sahaja. Anda daftar 8Share di sini kemudian mereka akan bagi panduan kepada anda macam mana nak mula buat duit dengan 8Share ini. Bila dah daftar, anda boleh kongsikan apa-apa yang anda nak kongsi dengan rakan-rakan anda sama ada di facebook, blog, G+, twitter dan macam-macam lagi. Saya biasa guna medium perkongsian ini sahaja. Sebenarnya anda boleh juga guna email, bergantung kepada kreativiti anda nak kongsikan maklumat tersebut. Tapi jangan tipu, mereka boleh tahu. Berkongsilah dengan cara yang berhemah.

8Share Boleh Cash Out, 8Share,
8Share Boleh Cash Out
Jika anda lihat gambar yang saya masukkan di atas adalah hasil beberapa jam lepas saya dapat RM8 macam itu. Yang warna biru RM0.20 dan RM7.80 tersebut adalah apa yang saya "kongsikan" dan ada yang melihatnya. Sebab itu saya dapat jumlah sebanyak itu. Biasanya satu klik yang kita dapat mereka akan bagi RM0.20. Senang sahaja nak dapat, berkongsi dan ceritakan sedikit tentang apa yang kita kongsikan dan letak link tersebut. Nanti bila ada yang nak tahu, mereka klik link tersebut dan anda akan dapat bayarannya. Link tersebut biasanya berkaitan dengan iklan-iklan produk seperti telefon, barang-barang keperluan dan sebagainya, nak tahu kena cuba sendiri. Boleh daftar disini --->> Daftar Percuma 8Share (disini)

Bagi anda yang tak biasa lagi dengan 8Share ini pastinya mula-mula anda cuba anda akan rasa susah sedikit. Bila dah daftar anda kena cuba jaya kata orang. Cari perkongsian yang anda rasa ramai yang minat untuk diketahui. Contohnya macam iklan smartphone. Ramai orang nak tahu tentang smartphone. Mungkin dengan  sedikit penerangan atas perkogsian yang anda buat, ramai yang akan melihat dan klik iklan tersebut. Jadi sebenarnya tak susah nak buat duit dengan 8Share ini. Anda cuma perlukan minat dan sedikit kesungguhan. Bila ada dua item tersebut. Insyallah sekejap sahaja anda akan dapat hasilnya iaitu 8Share boleh cash out.

Jika berminat nak buat duit dengan 8Share. Daftar secara PERCUMA dan selepas berdaftar anda akan dapat RM1 terus. Usaha sedikit bagi boleh dapat RM49 . Lepas itu boleh cash out juga insyallah. Berminat boleh daftar cepat-cepat disini.--->> Daftar Percuma 8Share (disini)

Selamat menjana pendapatan sampingan dengan 8Share kawan-kawan.

16 Comments

  1. dah daftar. tapi belum boleh cash out

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus lah dah daftar. Cuba usaha lebih sedikit insyallah boleh cash out nanti.

      Delete
  2. Replies
    1. Tak sama. Jika buat dua-dua pun ok. Cubalah yea. Ramai yang dah dapat hasil duit dengan 8Share ini.

      Delete
  3. salam..

    oo dah lama tak godek2 pasal iklan nih, last 10 tahun lepas...hihihih
    thanx4info :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena godek balik jika macam tu. Best dapat duit online dengan 8share ini akak.

      Delete
  4. mmm... tak dek masa nak dok online lelama nie... Nak update blog sehari sekali pun susah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh juga buat iklan dalam facabook dan juga twitter akak.

      Delete
  5. dah pernah cashout dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah akak. Dapat jana pendapatan sampingan dengan 8share. Mesti seronok kan.

      Delete
  6. Knor dh daftar juga...ciput jer..
    mls nk promote2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Permulaan memang macam tu akak. nanti dah lama-lama dapat cash out insyallah.

      Delete
  7. Alhamdulillah dan tahniah bro. semoga terus dapat lagi lepas ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. harap-harap dapat lagi insyallah.

      Delete
  8. Wow...dh cash out...akak pnah sekali je cash out...now dh xaktif dah...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum cash out lagi akak. Simpan dulu. Tengok lepas raya macam mana.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.