Dapat RM100 Dengan Nuffnang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat RM100 Dengan Nuffnang. Alhamdulillah macam dah sampai target buat duit dengan Nuffnang ni. Kumpul punya kumpul dapat dah RM100 dalam akaun. Berpanas berhujan juga nak dapat RM100 dengan nuffnang ni. Sebelum ni dapat RM100 juga dengan 8Share.

Dapat RM100 Dengan Nuffnang
Dapat RM100 Dengan Nuffnang
Percaya ker? Tak adalah..tak kan saya nak kena main hujan baru dapat macam ni, cuma nak cerita pengalaman dengan nuffnang ni. Nak cerita susah juga nak dapat RM100 ni dengan nuffnang bagi blogger baru macam saya ni. Namun bagi blogger otai, nak dapat RM100 dengan nuffnang ni mungkin mereka boleh dapat tiap-tiap bulan. Insyallah dalam masa terdekat ni nak cash outkan Nuffnang ni.

Nak berjaya dengan nuffnang ni tak ada susah sangat,cuma perlukan semangat, usaha yang berterusan dan yang paling penting ILMU. Tanpa perkara ni rasanya susah juga nak berjaya dengan apa-apa bidang sekali pun.

Cara mudah nak dapat pendapatan yang berterusan dengan nuffnang ni adalah dengan cara mendapatkan CPUV Earning Nuffnang. Bila dapat CPUV Earning Nuffnang ni insyallah hasil yang masuk pun lain macam sikit berbanding dengan Earning Nuffnang yang biasa.

Bagi anda yang dah selalu dapat CPUV Earning Nuffnang saya ucapkan syabas dan tahniah. Tapi bagi yang belum dapat usaha lagi. Di sini saya ada kongsikan tips nak dapat CPUV Earning Nuffnang. Boleh rujuk entri ni " Tips Nak Dapatkan CPUV Earning Nuffnang ". Insyallah ianya boleh membantu.

Kata orang jika betul-betul nak berjaya dengan nuffnang ni kita kena rajin pergi apa-apa aktviti yang Nuffnang anjurkan. Jika selalu pergi peluang nak dapat "Sponsered Posts" dari Nuffnang adalah CERAH. Tapi bagi yang tak ada masa macam saya ni tengok ajelah semua peluang tu. Macam mana nak dapat "sponsered Posts" tu nanti saya cerita kemudian jika berkesempatan.

Bagi anda yang rasa nak dapat peluang menulis "Sponsered Posts" macam yang nuffnang buat ni. Saya galakkan anda join Advertorial.my. Jika di nuffnang anda mungkin nak kena bersaingan dengan blogger otai untuk dapat  "Sponsered Posts" nuffnang ni. Namun dalam  Advertorial.my ni berbeza. Pihak pengiklan akan cari anda. Mereka akan memilih blog anda untuk menjadi penulis bagi produk mereka. Anda tulis mereka akan bayar. Saya pun dah dapat hasilnya. Anda boleh baca cerita tentangnya disini--> " Dapat Tugasan Pertama Dengan Advertorial.my "

Dengan bayaran yang berpatutan kepada kemampuan blog anda. Insyallah pihak pengiklan akan 'meminang' blog anda untuk penulisan review produk mereka. Peluang nak mendapatkan penulis review ni sangat cerah. Jika berminat nak dapat macam saya dapat, anda boleh daftar. Dah daftar 'hantar' blog anda dalam list Advertorial.my dan tunggu email daripada pihak pengiklan untuk penulisan review anda.

Berminat, daftarlah dengan penuh kasih sayang disini--> Pendaftaran Advertorial.my.

Selamat maju jaya!!.

12 Comments

  1. Anonymous5.11.14

    Nampaknya 8share tidak lg digalakkan utk share di facebook kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena jaga-jaga jangan sampai buat SPAM. Rasaya ok lagi SP.

      Delete
  2. tahniah..lama dah tak dapat duit cik Nuff..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Insyallah nanti akan ada hasilnya Kakyon.

      Delete
  3. ni dah lebih daripada cukup ni kalau nak cash out

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam proses nak cash out ni tuan. Harap-harap dapat cepat..

      Delete
  4. Anonymous6.11.14

    tetap rezeki tu tahniah yer

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah tahniah ye :D

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Mmng btul.. Bkn sng nk kmpul sampai rm100

    ReplyDelete
  7. thanks, nice sharing.

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.